• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 14391: Analitzar l¿estructura de l¿activitat turística en tots els nivells, tenint en compte els components del desenvolupament turístic sostenible, els seus avantatges i les seues limitacions i riscos.
  • 15219: Capacitat per dirigir persones i habilitats directives de lideratge en l'activitat turística.
  • 7607: Habilitats en la negociació i resolució de problemes i conflictes.
  • 11483: Habilitats per buscar, processar i analitzar informació procedent de fonts diverses.
  • 11484: Manejar les TIC.
  • 11485: Capacitat per treballar en un equip i afrontar situacions problemàtiques de manera col·lectiva.
  • 10569: Actuar en el marc dels drets humans, els principis democràtics, els principis dÆigualtat entre dones i homes, de solidaritat, de protecció mediambiental, dÆaccessibilitat universal i disseny per a tothom i de foment de la cultura de la pau.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 11275: Conèixer els costums i les pràctiques del sector en els seus vessants nacional i internacional, així com les peculiaritats inherents a les diverses àrees econòmiques.
  • 11276: Obtenir una visió més àmplia de les relacions comercials, que comprèn tots els mercats turístics, enfocant la problemàtica empresarial des dÆuna perspectiva tant local com global.
  • 15220: Conèixer la metodologia de la governança turística.
  • 11358: Realitzar informes detallats sobre el sector i lÆactivitat turística.
  • 11486: Detectar oportunitats i amenaces de distints mercats turístics, dels seus competidors a curt i llarg termini i els seus clients.
  • 11487: Detectar nous mercats emergents i obrir-hi lÆempresa. Realització dÆinformes per a assessorament en relacions amb mercats emergents.
  • 11488: Adaptar lÆestratègia comercial a les particularitats de cada entorn empresarial turístic.
  • 11489: Seleccionar i gestionar les vies dÆaccés als mercats turístics.
  • 7681: Capacitat de direcció de departaments dÆempreses turístiques.
  • 10480: Assumir responsabilitats directives i tècniques en organismes públics i per a públics lÆobjecte dels quals és el suport a la gestió de les empreses turístiques.
  • 10481: Gestionar un departament de turisme en lÆadministració pública.
  • 10482: Entendre i adaptar-se a les particularitats culturals de cada mercat turístic.
  • 11415: Capacitat per presentar en públic el disseny dÆun projecte de manera clara i coherent i respondre satisfactòriament a crítiques sobre aquest, mitjançant judicis argumentats, defensant-lo amb rigor i tolerància.