• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 12965: Ser capaços de treballar en equip amb eficiència en la seua tasca professional o investigadora.
  • 12966: Ser capaços de realitzar una presa ràpida i eficaç de decisions en la seua tasca professional o investigadora.
  • 13023: Ser capaços d'accedir a la informació necessària (bases de dades, articles científics, etc.) i tenir prou criteri per a la seua interpretació i utilització.
  • 14817: Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • 14818: Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • 15518: Dissenyar els objectius d'un treball d'investigació, plantejar l'estudi experimental per a portar-ho a efecte, utilitzar el tractament de dades adequat i elaborar les conclusions del mateix.
  • 18906: Elaborar una memòria clara i concisa dels resultats del seu treball i de les conclusions obtingudes.
  • 19168: Saber redactar i preparar presentacions per a posteriorment exposar-les i defendre-les en públic. ?
  • 15519: Adquirir una actitud crítica que li permeta emetre judicis argumentats i defensar-los amb rigor i tolerància.
  • 15516: Utilitzar les diferents tècniques d'exposició-oral, escrita, presentacions, panells, etc-per comunicar els seus coneixements, propostes i posicions.
  • 15517: Projectar sobre problemes concrets els seus coneixements i saber resumir i extractar els arguments i les conclusions més rellevants per a la seva resolució.
  • 15520: Analitzar de forma crítica tant el seu treball com el dels seus companys.
  • 15521: Accedir a ferramentes en l'àrea de Física que puguen ser susceptibles d'aplicació a la Medicina i valorar la seua aplicabilitat i interés.
  • 15112: Ser capaços d'accedir a ferramentes d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • 15357: Saber treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals i aportant i coordinant els propis coneixements amb els d'altres branques i intervinents.
  • 15522: Planificar i gestionar la utilització de les tècniques fisicometgesses tenint en compte els principis bàsics de control de qualitat, prevenció de riscos, seguretat i sostenibilitat.
  • 15523: Seleccionar la instrumentació apropiada per a l'estudi a realitzar i aplicar els seus coneixements per a utilitzar-la de manera correcta.
  • 15524: Valorar el binomio riesgo-beneficio asociado a las técnicas físicas aplicadas al diagnóstico y la terapia, buscando optimizar el beneficio y minimizar el riesgo. ? ?
  • 15592: Emplear las herramientas básicas para el tratamiento de datos experimentales en la investigación. ? ?
  • 15593: Aplicar los modelos físicos de cálculo de dosis. ? ?