• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 14160: Analitzar i sintetitzar les principals agendes actuals d'investigació de la pròpia Didàctica Específica.
  • 14161: Aplicar les habilitats cognitives, metacognitivas i socials necessàries per a l'exercici com a membre de la comunitat investigadora de la pròpia Didàctica Específica.
  • 14370: Desenvolupar una investigació de qualitat en el camp científic de la pròpia Didàctica Específica utilitzant les metodologies, tècniques i procediments propis d'esta disciplina.
  • 14371: Implicar-se en tasques d?investigació en el si de grups científics, mostrant capacitat d?aprenentatge, col·laboració, iniciativa i comunicació.
  • 14372: Comunicar, intercanviar i transferir els resultats de la investigació pròpia amb altres agents del sistema educatiu, en benefici de la societat.
  • 14373: Integrar en la pròpia investigació els valors ètics i de responsabilitat associats amb les tasques d'investigació.
  • 14374: Crear espais d?investigació i aprenentatge, posant una atenció especial en l?equitat, l?educació emocional i en valors, la igualtat de drets i oportunitats entre homes i dones, la formació ciutadana i el respecte dels drets humans que faciliten la vida en societat, la presa de decisions i la construcció d?un futur sostenible.
  • 14375: Avaluar els problemes actuals d'investigació sobre l'ensenyança o l'aprenentatge en els camps del saber característics de la pròpia Didàctica Específica.
  • 18560: Valorar la importància social de la investigació en la pròpia Didàctica Específica i la necessitat d'aplicar els resultats de la investigació per a millorar la qualitat de l'educació i fer-la arribar a tots els ciutadans.
  • 18559: Sintetitzar problemes d'investigació rellevants sobre aprenentatge o ensenyança en les disciplines pertanyents a la pròpia Didàctica Específica.
  • 14376: Sintetitzar aspectes històrics, epistemològics i ontològics associats amb el sorgiment i l'evolució de la investigació en la pròpia Didàctica Específica.
  • 18561: Buscar i sintetitzar informació sobre resultats d'investigació -en repertoris bibliogràfics, materials, virtuals, etc.- útils per a fonamentar un nou projecte d'investigació.
  • 14377: Avaluar la rellevància d'una investigació, la seua qualitat i projecció futura, amb criteris científics adequats a estàndards internacionals propis de l'especialitat cursada.
  • 18562: Analitzar críticament, des de l'òptica de la investigació en la pròpia Didàctica Específica, l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
  • 18565: Analitzar els instruments i mètodes actuals empleats en la investigació didàctica per a elaborar unitats didàctiques d'innovació i investigació en l'aula.
  • 18564: Comprendre i aplicar procediments especialitzats d'investigació en la pròpia Didàctica Específica.
  • 14218: Sap seleccionar i aplicar la tècnica més adequada segons el tipus de material a caracteritzar i l'objectiu a aconseguir.
  • 15430: Dissenyar una investigació definint el problema i el seu camp científic, les preguntes de recerca, el marc teòric apropiat, les eines metodològiques necessàries, i explicitant les seues limitacions.
  • 10666: Dissenyar i validar instruments fiables per a la presa de dades en una investigació qualitativa o quantitativa en la pròpia didàctica específica.
  • 18818: Triar un marc metodològic adequat per a generar respostes a les preguntes d'investigació i dominar l'ús de les tècniques metodològiques necessàries.