• 18012: Que els estudiants sàpien planejar i desenrotllar investigació científica sobre l'esdeveniment de la migració que permeta un adequat exercici professional docent i investigador.
  • 18011: Que els estudiants manegen la resolució de problemes interpersonals, tant a nivell individual com de xicotet grup, de poblacions autòctones, de migrants i de refugiats.
  • 18010: Que els estudiants posseïsquen mestria en intervenció comunitària i mediació intercultural amb poblacions en mobilitat.
  • 18009: Que els estudiants coneguen les diferents creences culturals sobre la forma d'afrontar la malaltia i el manteniment de la salut. Relacions entre estrés aculturativo percebut i salut mental.
  • 18008: Que els estudiants posseïsquen coneixements rudimentaris de demografia, economia, dret i comunicació, necessaris per a treballar en el camp de la mobilitat humana.
  • 9347: Que adquirisquen una visió global del procés migratori, fent una insistència especial en els efectes del context sobre l'individu i el grup que emigra.
  • 17955: Que els estudiants adquirisquen la perspectiva històrica, junt amb la delimitació conceptual dels termes referents a les migracions.
  • 17954: Que els estudiants puguen dissenyar, gestionar i valorar programes d'atenció a poblacions amb mobilitat poblacional que els prepare per a la gestió y/o la coordinació de qüestions migratòries.
  • 17953: Que els estudiants adopten una postura coherent i integrada respecte a les dissensions entre els teòrics.
  • 17952: Que els estudiants sàpien interpretar taules de dades i donar-los sentit respecte als models teòrics sobre la mobilitat humana que les produïxen.
  • 17951: Que els estudiants mostren habilitat per a trobar els punts forts i dèbils en les investigacions realitzades.
  • 17950: Que els estudiants adquirisquen un llenguatge que els permeta expressar els conceptes amb propietat.
  • 17949: Que els estudiants siguen capaços de llegir bibliografia especialitzada en les migracions.
  • 17948: Que els estudiants manegen les fets i dades empíriques sense arribar a conclusions ràpides i prematures.
  • 17947: Que els estudiants sàpien generar hipòtesis alternatives a les usuals segons els models teòrics imperants en la mobilitat humana.
  • 17946: Que els estudiants coneguen els models teòrics provinents de distintes àrees de coneixement i s'acostumen al maneig de les fets i dades empíriques que intenten corroborar les hipòtesis derivades dels dits models.
  • 17945: Que els estudiants siguen capaços de fomentar la cultura de pau i la propagació dels valors democràtics.
  • 17944: Que els estudiants siguen capaços d'originar les bones ¿prácticas¿ en l'àmbit de la cooperació i el desenvolupament internacional.
  • 17943: Que els estudiants siguen capaços d'impulsar els principis d'igualtat d'oportunitats entre hòmens i dones i d'accessibilitat al mercat laboral dels col·lectius desfavorits.
  • 17942: Que els estudiants siguen capaços de promoure la cohesió social a través de la lluita contra la discriminació, l'explotació i les desigualtats socials tant a nivell local, nacional, europeu com internacional.
  • 17941: Que els estudiants siguen capaços de desenvolupar polítiques migratòries eficaces.
  • 17940: Que els estudiants mostren comprensió i maneig les habilitats i mètodes d'investigació relacionats amb les migracions que permeta un adequat exercici professional docent i investigador.
  • 18310: Que els estudiants siguen capaços de desenrotllar un esperit crític que permeta a l'alumne una visió àmplia i global de les migracions.
  • 18309: Que els estudiants sàpien sensibilitzar i previndre conductes i actituds xenòfobes, racistes i dogmàtiques tant en la població d'acollida com en els diferents grups de migrants.
  • 18308: Que els estudiants puguen fomentar polítiques de cooperació internacional.