• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 15722: Que els estudiants siguin capaços d'actualitzar i desenvolupar les seves competències, coneixements i habilitats d'acord amb els canvis de la professió i els estàndards i requisits de la professió psicològica, i la normativa nacional i europea. ?
  • 15723: Que els estudiants siguin capaços d'establir i mantenir relacions amb altres professionals i amb organitzacions rellevants. ?
  • 15724: Que els estudiants siguin capaços de desenvolupar nous productes i serveis que tinguis el potencial de satisfer les necessitats presents o futures dels clients i de generar nous negocis. ?
  • 15785: Que els estudiants siguin capaços d'establir i mantenir un sistema de garantia de qualitat per a la pràctica en el seu conjunt. ?
  • 14970: Que els estudiants siguin capaços de planificar intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15191: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la persona en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15192: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la situació en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 14906: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions indirectes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15194: Que els estudiants siguin capaços de planificar l'avaluació de programes i intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15196: Que els estudiants siguin capaços d'avaluar l'efectivitat de les intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15197: Que els estudiants siguin capaços de proporcionar retroalimentació a diferents actors en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15199: Que els estudiants siguin capaços de revisar la literatura, formular hipòtesis i posar a prova aquestes hipòtesis en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 14907: Que els estudiants siguin capaços d'elaborar, en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans, una proposta oral o escrita amb els objectius de la seva activitat i la manera d'aconseguir-los, proposant criteris per avaluar els resultats de les millores.
  • 14908: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'individus en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 14909: Que los estudiantes sean capaces de seleccionar y aplicar instrumentos, técnicas y métodos para la evaluación de grupos en el contexto de la psicología del trabajo, de las organizaciones y de los recursos humanos.
  • 14910: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'organitzacions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 14911: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació situacional en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 14912: Que els estudiants siguin capaços de definir serveis o productes i anàlisi dels seus requisits en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • 15721: Que els estudiants siguin capaços de triar una estratègia apropiada per gestionar els problemes plantejats basada en una relfexión sobre la situació professional i en les competències primàries que un mateix té.
  • 15725: Que els estudiants siguin capaços d'informar dels productes i serveis existents i nous als clients actuals o potencials. ?