• 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 16260: Els estudiants han de ser capaços de fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç tecnològic i científic dins d'una societat basada en el coneixement i en el respecte a: a) els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre hòmens i dones, b) els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i c) els valors propis d'una cultura de pau i de valors democràtics.
  • 16261: L'estudiant és capaç d'adaptar-se a diferents entorns culturals.
  • 16262: L'estudiant és capaç de resoldre problemes i prendre decisions. ?
  • 16263: El estudiante es capaz de trabajar en equipo tanto a nivel multidisciplinar como ?con sus propios pares.
  • 16264: L'estudiant és organitzat en el treball i sap gestionar el temps.
  • 16265: L'estudiant posseïx capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • 12245: Coneixement d'una llengua estrangera
  • 16266: L'estudiant posseïx raonament crític.
  • 16267: L'estudiant demostra el seu coneixement i comprensió dels fets aplicant conceptes, principis i teories relacionades amb la Química Teòrica i Modelització Computacional.
  • 16268: Ampliar i/o adquirir coneixement dels mètodes bàsics de la Química Quàntica i avaluar críticament la seua aplicabilitat.
  • 16269: Adquirir una visió global de les distintes aplicacions de la Química Teòrica i modelització en camps de la Química, Bioquímica, Ciències de Materials, Astrofísica i Catàlisi.
  • 16270: Comprender los fundamentos teóricos y prácticos de técnicas con las que puede ?analizar la estructura electrónica, morfológica y estructural de un compuesto.
  • 16271: Conocer, manejar e interpretar las técnicas computacionales más comunes ?empleadas en la resolución de problemas químicos.
  • 16272: Manejar las principales fuentes de información científica, siendo capaces de ?buscar información relevante en internet, de las bases de datos bibliográficas y de la ?lectura crítica de trabajos científicos.
  • 16273: L'estudiant té capacitat de generar noves idees.
  • 16509: Ser capaç de realitzar una contribució a través d'una investigació original que amplie les fronteres del coneixement en simulació Química, desenrotllant un corpus substancial, que meresca, almenys en part, la publicació referenciada a nivell nacional. ?
  • 16510: Presentar públicamente los resultados de una investigación, comunican las ?conclusiones a un tribunal especializado, personas u organizaciones interesadas y debate ?con sus miembros aspectos relativos a los mismos.
  • 16511: El estudiante debe ser capaz de desenvolverse oralmente, en una lengua ?extranjera, en diferentes contextos de la vida cotidiana.
  • 16512: El estudiante debe ser capaz de mantener una conversación en una lengua ?extranjera, normalmente inglés, y se expresa correctamente tanto en forma oral como ?escrita.
  • 16513: L'estudiant comprén la base de la Mecànica Estadística formulada a partir de les col·lectivitats.