Enquestes i sondejos |
La Investigació Amb EnquestesTipus D'EnquestesDisseny MostralTreball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboracióErrors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats |
|
Mitjans de comunicació |
1. Sociologia de la comunicació de masses.2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques.3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interés privat.4. El nou ordre: Liberalització, privatització i concentració.5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). |
|
Noves tecnologies i opinió social |
1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social.2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix).3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-mailing al SMS: xarxes socials.4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals).5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa.6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. |
|
Anàlisi de dades i avaluació d'informació |
1. Tabulació d'informació2. Representació gràfica3. Anàlisi exploratòria de dades4. Mesures de tendència central5. Mesures de variabilitat6. Regressió i correlació |
|
Opinió pública i empreses |
1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats.2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament.3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servei.4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. |
|
Opinió pública i política |
1. El mesurament de l'opinió publica2. Fuentes de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes.3. Conseqüències: democràcia i opinió.4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya.5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes6. La projecció electoral |
|
Interpretació i Presa de decisions |
1. Probabilitat i atzar2. Mesures d'incertesa3. Estimació4. Proves paramètriques5. Proves no paramètriques |
|
Tractament avançat de la informació |
1. Regressió lineal múltiple2. Models lineals generalitzats3. Imputació4. Simulació |
|
Treball final de màster |
L'alumne/a haurà de dedicar al TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. |
|