S'articularà a través de la Plataforma d'Ensenyament Virtual de la Universitat de València a) DOCUMENTS D'ESTUDI Document Mestre Breu que explica els objectius i l'esquema del tema. Les referències bibliogràfiques han d'anar referenciades en el text de manera consecutiva, amb número entre parèntesi al llarg del contingut i el llistat corresponent, numerat, al final del document. Material Docent: Imprescindible i Complementari a. Imprescindible: Referències bibliogràfiques o textos preparats ad hoc; en format PDF, o pàgines web d'accés gratuït. El nombre de documents per tema ha d'estar entre 3 i 5, depenent de l'extensió d'aquests, etc. b. Complementari: per a ampliar coneixements (poden ser PDF, webs, etc.) Preguntes amb resposta múltiple (4 opcions) per a cada tema, els alumnes respondran a eixes preguntes, i escriuran una breu explicació sobre la seua resposta. Tots els alumnes poden veure les contestacions de la resta d'alumnes. Document de Resultats i Discussió de les respostes de tots els alumnes. b) FÒRUM Espai de participació i aprenentatge col·laboratiu entre tots els participants en el Màster. Es fomentarà el seu ús i es farà un seguiment especial, tant en continguts com en participacions. c) PÍNDOLES Gravació per part dels alumnes en temps reduït (2-3 minuts) d'algorismes d'ús de proves diagnòstiques, de maneig clínic, etc. sobre les malalties concretes assignades pel professor. d) VIDEOCONFERÈNCIES Sessions en línia d'exposició dels professors ressaltant els aspectes més importants del tema, amb resolució de dubtes sobre les situacions clíniques, validació dels algorismes (píndoles) elaborats pels alumnes. Cada sessió en línia tindrà una extensió màxima de 4 hores. Dinàmica recomanada per a les Videoconferències a. Exposició pels professors dels conceptes claus en l'atenció a situacions clíniques complexes. b. Resolució de dubtes sobre les situacions clíniques estudiades en l'ensenyament telemàtic, entre els alumnes, dirigides pels professors. c. Validació dels algorismes elaborats pels alumnes amb la tutela del professor de cada tema. La sessió quedarà gravada i serà pujada a l'Aula Virtual per a la seua visualització per a aquells alumnes que no pogueren assistir en directe i per a la revisió.
Metodologia