La metodologia d'este Màster s'entén des d'una perspectiva teoricopràctica. La distinció entre teoria i pràctica té una menor, o fins i tot nul·la, significació amb les noves metodologies docents d'ensenyança-aprenentatge en l'àmbit universitari a distància. Específicament, es correspon amb modalitats d'ensenyança-aprenentatge a distància, no presencial, centrada en dos de les grans metodologies actives d'ensenyança-aprenentatge: Aprenentatge Autònom i Tutories virtuals. Este Màster es dissenya des d'una concepció d'aprenentatge dirigit i sistematitzat pel professorat encarregat on el protagonista és l'alumnat, des de la seua autonomia i des del seu propi procés d'aprenentatge autoregulat. L'estudi autònom, per part de l'alumnat, consistirà a prendre com a referència de treball el material didàctic escrit per a cada assignatura, elaborat a consciència pel professorat responsable de la mateixa (manual de continguts i d'aprofundiment sobre el tema, activitats pràctiques de busca i reflexió, exercicis d'autocomprovació i avaluació permetent a l'estudiant retroalimentar el seu procés d'aprenentatge). A més, l'alumnat tindrà com a suport de l'aprenentatge i desenrotllament de la matèria l'Aula Virtual del curs, una plataforma formativa d'accés als manuals i estudis complementaris. En esta plataforma també es proporcionaran fòrums de debat on el professorat de les assignatures farà les aportacions necessàries per a complementar el contingut i propiciar l'intercanvi d'informació, a través de notícies d'interés, reflexions. Les tutories seran virtuals i podran ser gestionades/planificades per cada alumne/a en funció de les seues necessitats formatives a través de la plataforma de formació on es tindrà accés als correus de tot el professorat del Màster. Finalment, es realitzaran videoconferències per a explicar aspectes essencials del Màster i per a actualitzar continguts específics dels mòduls, dites videoconferències seran gravades i aportades com
Metodologia