Aquest màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política.Particularment, sense ser això un requisit excloent, va dirigit a professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres.
Tindran preferència d'admissió professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques i Psicologia. En cas que el nombre de sol·licituds supere el nombre de places disponibles estan s'ordenaran, atés a la llista de titulacions anterior, valorant l'experiència professional prèvia en la temàtica del màster i la nota mitjana de la titulació d'accés.
Sintetitzar, analitzar i extraure informació de conjunts de dades.Diagnosticar situacions.Formular, analitzar, avaluar, interpretar i definir un pla d'acció.Avaluar, analitzar i aplicar enquestes.Gestionar i modificar una imatge corporativa.Adaptar i modificar objectius.