Requisits titulació

Estudiants amb un Títol oficial espanyol o estranger que done accés a ensenyaments oficials de postgrau, amb interés de treballar com a professionals del camp de la cooperació al desenvolupament.

Persones amb titulació universitària interessades en l'àmbit de la cooperació internacional per al desenvolupament.

Estudiants als quals els quede menys d'un 10% per a obtindre el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic.

Criteris admissió

Per orde de preinscripció i si se supera el número s'avaluaran els CV dels sol·licitants.

Resultats d'aprenentatge

En finalitzar este curs l'alumnat serà capaç de:
1.Conéixer i distingir els instruments de les polítiques de cooperació al desenrotllament.
2.Comprendre i identificar la xarxa d'actors de la política de cooperació al desenrotllament, tant nacional com internacional, així com els seus principis i prioritats.
3.Analitzar les fortaleses i les limitacions de l'actual sistema de cooperació al desenrotllament i els desafiaments de futur als quals s'enfronta esta política.
4.Aplicar l'avaluació ex-ante des de la fase d'identificació del projecte.
5.Aplicar els criteris bàsics de l'avaluació en la formulació d'un projecte.
6.Elaborar una planificació de la intervenció i un seguiment *optimo per a l'abast dels resultats.
7.Relacionar els enfocaments transversals de la cooperació en les fases del cicle d'un projecte
8.Conéixer el cicle de l'avaluació des de la concepció, el seu disseny i l'obtenció de conclusions, recomanacions i aprenentatges, així com la comunicació i devolució de resultats a implicats.
9.Crear una línia de base d'un projecte de manera que, siga operativa, a l'hora d'avaluar l'impacte final d'este, d'identificar els agents que participen en una
avaluació, les necessitats informatives tant per part de les ONGD com per part de les agències finançadores.
10.Elaborar un pla de treball, analitzar els diferents criteris d'avaluació i seleccionar les ferramentes apropiades per a dur a terme el treball d'investigació.
10.Sistematitzar la informació recopilada segons les diferents fonts d'informació, tant primàries com secundàries. En última instància podrà obtindre conclusions, recomanacions i lliçons apreses que es puguen extrapolar per a futures intervencions.
11.Conéixer les tècniques i procediments del procés avaluatiu.