Este pla de formació està destinat a tota mena de professionals titulats del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística.
Es requerix disposar d'un títol d'estudis de grau o llicenciatura, màster universitari o doctorat.Les places són limitades.
Els resultats del procés de formació i aprenentatge són que en finalitzar el curs l'estudiant haja adquirit les competències requerides per a:1)Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització;2)Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants;3)Desenrotllar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la COVID-19;4)Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.);5)Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades;6)Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i *fidelizar a estos;7)Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals;8)Treballar de mode en línia en equip, i en autonomia;9)Ser original en el desenrotllament de les idees i propostes polítiques.