Requisits titulació

Llicenciats i graduats en Història de l´Art o estudis afins.
Llicenciats i graduats en Belles Arts o estudis afins.
Llicenciats i graduats en Pedagogia
Llicenciats i graduats en Magisteri
Llicenciats i graduats en Humanitats
Professionals de leducació en museus, educació formal i projectes comunitaris, en possessió duna titulació universitària.
També hi poden accedir, de forma condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau al mateix curs acadèmic, les persones a qui els falti menys d'un 10% del creditatge per finalitzar aquests estudis.

Criteris admissió

L'admissió al programa es realitzarà en funció de:

-Trajectòria acadèmica i professional en relació amb la mediació i l'educació a través de l'art. La trajectòria es valorarà tenint en compte el currículum íntegre de la persona sol·licitant i no només en funció de la nota mitjana de lexpedient acadèmic de grau.
-Vinculacions dels estudis previs de la persona sol·licitant amb la mediació i l'educació a través de l'art. Es valoraran aproximacions transdisciplinàries a làmbit destudis.
-Valoració del vídeo d'admissió en relació amb la capacitat de la persona sol·licitant d'elaborar un discurs propi que justifiqui el seu interès al programa.

Resultats d'aprenentatge

- Dur a terme de manera autònoma investigacions sobre pràctiques artístiques contemporànies des de perspectives pròpies i utilitzant fonts bibliogràfiques crítiques i multidisciplinàries.
-Explorar les relacions entre el context cultural i els sistemes de significat analitzant la informació i els valors culturals que una obra, exposició o artefacte artístic comunica i examinant els rols que exerceixen les institucions de l'art i la cultura en la creació de sentit.
-Conèixer els agents i espais més rellevants a l'àrea així com les diferents visions i aproximacions a la funció pedagògica dels espais de l'art
-Activar eines de desenvolupament, seguiment i anàlisi de pràctiques artístiques amb comunitats diverses.
-Dissenyar materials, recursos didàctiques i experiències artístiques daprenentatge per al context escolar des dun enfocament crític, significatiu i transformador.
- Desenvolupar projectes propis deducació a través de lart de manera integral i professional.