Graduats i titulats universitaris en Ciències Socials, Ciències Polítiques, Filosofia, Treball Social, Pedagogia, Magisteri, Dret, Educació Social, Psicologia. Professionals amb titulació acadèmica universitària: educadors i tècnics d'intervenció social i intervenció socioeducativa i sociocultural. Professionals de formació amb titulació acadèmica universitària en organitzacions socials (ONG, associacions), educatives, empresarials i sindicals. Professionals de consultores i agències de formació amb titulació acadèmica universitària. Educadors d'institucions penitenciàries, educadors d'educació infantil i d'educació de persones adultes amb titulació acadèmica universitària. Assessors tecnicopedagògics, tècnics d'educació en administracions d'àmbit local i estatal amb titulació acadèmica universitària. Estudiants universitaris que tinguen com a màxim un 10% dels crèdits pendents d'avaluar per a acabar la seua formació.
Graduats titulació acadèmica universitària. Estudiants universitaris que tinguen com a màxim un 10% dels crèdits pendents d'avaluar per a acabar la seua formació.
Capacitat per a exercir professionalment des de l'enfocament de l'educació per a una ciutadania democràtica com un bé comú i en Drets Humans que han adoptat en els últims anys el conjunt de les Organismes internacionals de l'àmbit de Nacions Unides i les ONGs a l'hora de dissenyar, planificar i desenrotllar les seues polítiques i intervencions en el terreny de l'educació diferents països com a desenrotllament humà es referix.Asserció dels instruments que s'emmarquen en el pla legal la potencial exigibilitat dels Drets Humans en relació amb el dret a l'educació, així com les bases teòriques per a l'educació en basada en els mateixos i en la ciutadania democràtica. Pensament crític en el coneixement de les realitats i problemes que en el món obstaculitzen la veritable realització dels Drets Humans en el terreny de l'educació i per a l'exercici de la ciutadania democràtica.