Requisits titulació

Per a accedir als ensenyaments oficials de Màster serà necessari complir amb algun d'aquests requisits.
- Estar en possessió d'un títol oficial de Graduat o Graduada o el seu equivalent a:
Titulat Superior en Disseny de producte, Disseny de gràfic, Disseny de moda, Graduat o Graduada en Disseny de producte, Disseny d'interiors, Disseny de gràfic, Disseny moda, Graduat o Graduada en Creació i Disseny, Graduat o Graduada en Belles arts Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual, Graduat o Graduada en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Graduat o Graduada en Gestió i Administració Pública, Graduat o graduada en Administració i Gestió d'Empreses, Graduat en Econòmiques i Ciències Empresarials, Graduat o Graduada en Disseny i Tecnologies Creatives, Graduat o graduada en Tecnologies Interactives, Graduat o graduada en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, Graduat o Graduada en Psicologia, Graduat o Graduada en Història de l'Art, Graduat o Graduada en Filosofia, Graduat o Graduada en Arquitectura, Graduat o Graduada en Sociologia, Graduat o Graduada en Màrqueting i altres titulacions homologues prèvia aprovació per la comissió acadèmica del Màster.
Així mateix podran accedir els titulats conforme a sistemes educatius aliens a l'Espai Europeu d'Educació Superior sense necessitat de l'homologació dels seus títols, prèvia comprovació per la comissió acadèmica del màster que aquells acrediten un nivell de formació equivalent. L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ del qual estiga en possessió de l'interessat, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments artístics de Màster.
- Professionals vinculats amb experiència acreditable afí al màster.
- Domini del castellà nivell B2 per als estrangers.
- Domini de l'anglés nivell B1.

Criteris admissió

Els sol·licitants hauran d'emplenar el formulari preinscripció, que podrà ser descarregat de la pàgina web del màster publicat en la UV juntament amb el curriculum vitae de l'interessat, les certificacions acreditatives dels mèrits al·legats i un portfolio que reculla una mostra dels seus treballs. El portafolio consistent en projectes o treballs referents a temes afins al disseny de Moda que hagen sigut realitzats durant el Grau i/o Llicenciatura i/o experiència professional. Les sol·licituds d'admissió seran dirigides a la Comissió acadèmica del títol de Màster.

Els criteris a considerar en la selecció dels futurs estudiants seran:
- La qualificació de l'expedient acadèmic i curriculum vitae.
- El disposar de coneixements bàsics en les àrees que es treballen en aquest Màster.
- Experiència laboral relacionada amb les temàtiques del Màster.
- La qualitat del portfolio
- Vinculació/col·laboració en línies d'investigació presents en el Màster.
- Es podrà realitzar una entrevista per a determinar l'adequació dels estudiants. En aquesta entrevista es valoraran els següents aspectes: a) La seua capacitat comunicativa b) L'interés per cursar el Màster c) La seua predisposició a treballar en equip d) La seua capacitat de defensa del currículum i la integració d'aquest en les competències oferides en el màster.

Resultats d'aprenentatge

El Màster d'especialització en Moda Digital i Desenvolupament Sostenible té com a objectiu principal formar a professionals per a la indústria de la moda futura cobrint dues àrees d'interés:
D'una banda els aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests; i per un altre, els aspectes sostenibles de pensament i disseny ecològic, desenvolupament, mesurament i fabricació responsable d'impacte positiu.

1. Analitzar els aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
2. Distingir i ser capaços emetre una valoració d'aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
3. Utilitzar adequadament els conceptes bàsics sobre aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
4. Realitzar dissenys, continguts, artefactes i fabricació productes de moda basats en el desenvolupament sostenible.
5. Conéixer els aspectes bàsics i mètodes de la psicologia del consumidor, gestió d'empreses i persones, màrqueting social, sostenibilitat i prevenció de riscos laborals.
6. Aplicar adequadament els conceptes i mètodes de la psicologia del consumidor, gestió d'empreses i persones, màrqueting social, sostenibilitat i prevenció de riscos laborals.
7. Identificar i dominar els principals conceptes i mètodes en tecnologia aplicada a la moda i Biomoda, materials interactius, eines digitals per al disseny sostenible.
8. Aplicar adequadament els principals conceptes i mètodes en tecnologia aplicada a la moda i Biomoda, materials interactius, eines digitals per al disseny sostenible.
9. Planificar la cerca i maneig de fonts documentals útils per al coneixement i la investigació en matèria de moda i producció sostenible.

10. Interpretar, construir i manejar bases de dades relacionades amb la moda i producció sostenible.
11. Aplicar mètodes d'investigació, diagnòstic i intervenció relacionats amb la moda i producció sostenible.
12. Analitzar críticament el disseny, resultats i conclusions d'estudis d'investigació relacionats amb la moda i producció sostenible.
13. Formular hipòtesi i objectius factibles, vàlids i rellevants en relació amb un problema de coneixement en moda i producció sostenible.
14. Estructurar i escriure informes amb els fonaments, mètodes i resultats de les dades i informació obtinguts a partir de l'observació i avaluació en moda i producció sostenible.
15. Comunicar conclusions amb implicacions pràctiques per a les persones que treballen en moda i producció sostenible.
16. Comunicar mitjançant la redacció escrita, exposició i discussió oral del seu treball.
17. Aplicar els coneixements adquirits en la titulació a l'experiència professional.