• Notícies

La catedràtica Josepa Cucó ingressa en l'Institut d'Estudis Catalans, en un acte celebrat a La Nau

Josepa Cucó.

Josepa Cucó i Giner, catedràtica d’Antropologia Social de la Universitat de València, va ingressar aquest dimarts, dia 24 de setembre, a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). L’acte es va celebrar a l’Aula Magna del Centre Cultural La Nau, de la Universitat de València. En la sessió, Josepa Cucó va oferir un discurs titulat ‘Fórmules de regeneració urbana. València a la llum de Barcelona i Bilbao’.

Després d’aquest discurs, Joan-Francesc Mira, membre emèrit de la Secció de Filosofia i Ciències Socials de l’IEC, va donar la protocol·lària resposta.

L’acte comptà amb la presència d’Antonio Ariño, vicerector de Cultura de la Universitat de València, i de directius de l’Institut d’Estudis Catalans.

Data d'actualització: 25 de de setembre de 2013 08:48.

Llista de notícies