
Dimecres 24 de juny es va celebrar al Col·legi Notarial de València una Jornada organitzada pel Departament de Dret Mercantil Manuel Broseta Pont, en el marc del Projecte de I+D ‘La regulació del Shadow Banking i de la protecció del client bancari’ (DER2013-48707-R), i per l’Associació de Consumidors APABANC.
La jornada, dirigida pel professor Rafael Marimón Durá (IP del Projecte), va abordar la problemàtica ocasionada per les Ofertes Públiques de Subscripció d’Accions, i es va centrar específicament en el tractament judicial la OPS de Bankia de 2011, que tanta transcendència ha tingut a l’àmbit jurídic i social. Al llarg de les distintes ponències, es varen analitzar les vies de reclamació que poden utilitzar els consumidors afectats en aquests supòsits de comercialització irregular de productes d'inversió, des de la vessant penal, mercantil, processal i administrativa.
Presentada pel professor Vicente Cuñat Edo i pel president de APABANC, Ricard Torres, la Jornada va comptar amb la participació dels professors de la Facultat de Dret, José Luis González Cussac, Rafael Marimón, José Martín Pastor, Beatriz Belando Garín y Manuel Ortells Ramos, i pel magistrat de l'Audiència Provincial de València, Gonzalo Caruana Font de Mora. El professor Jesús Olavarría va ser l’encarregat de cloure l’acte, com a director del Departament de Dret Mercantil.
Data d'actualització: 1 de de juliol de 2015 10:54.
Llista de notícies