El llibre electrònic ‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’, també disponible en català

Coberta de la versió en català del llibre 'Montblanc'.

El llibre electrònic ‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’, escrit per José Díaz Lafuente i editat per Faximil Edicions Digitals, amb el suport del Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València, està disponible també en català per a iPad i Mac. La descàrrega de ‘Montblanc’ (versió 1.0) és totalment gratuïta.

‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’ és un llibre electrònic per a ajudar a professors i alumnes a conéixer el funcionament de les institucions comunitàries i de les polítiques resultants de les seues activitats. El seu objectiu primari és el de servir de llibre de text de l’assignatura de la Unió Europea instaurada en el pla d’estudis de l’Ensenyament Secundari de la Comunitat Valenciana. 

Consta de 32 temes estructurats en set blocs temàtics per a un total de 296 pàgines, a través dels quals s’estudien els principis i valors de la Unió Europea, la Història d’Europa, el Dret Comunitari, les polítiques de la Unió i les oportunitats d’estudi i ocupació per als joves. En la realització del llibre s’han utilitzat 36 vídeos multilingües, 22 elements multimèdia i gairebé cent fotografies per a aconseguir un equilibri òptim entre el text i els recursos visuals en funció de l’aprenentatge. Igualment s’han inclòs 26 textos seleccionats per a reflexionar, 26 exercicis pràctics per a comentar i 44 preguntes autoavaluadores que permeten al lector el control d’allò aprés en el tema en qüestió. A més, s’ha afegit una cuidada selecció de recursos bibliogràfics o electrònics a manera de bibliografia seleccionada en cadascun dels blocs temàtics. 
 
‘Montblanc’ intenta ser, alhora, una eina didàctica sobre la Unió Europea i servir de manual de referència per a aquelles persones alienes al món educatiu i interessades en el procés d’integració de la Unió Europea. La publicació compta amb un servei diari d’assessorament sobre el seu ús i continguts, gestionat pel Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València. 
 
L’actualització de ‘Montblanc’ és anual i automàtica al febrer per a aquells usuaris que la tinguen instal·lada en els seus dispositius. Totes les versions de la publicació tenen un caràcter gratuït.
 
La descàrrega del llibre es pot realitzar amb iBooks per a Mac o dispositiu iOS, i amb iTunes per a ordinador. Els editors recomanen l’ús d’iPad per a llegir llibres amb contingut interactiu i així poder gaudir de totes les seues funcionalitats.
 
+Info i descàrrega gratuïta: 
 
 

Data d'actualització: 26 de de febrer de 2014 11:38.

Llista de notícies