The Phone House i el Consulat de Colòmbia incorporen un gestor de reserves 'on-line' desenvolupat per una empresa del Parc Científic

Membres de l'empresa Nubesis.

Les botigues The Phone House han implantat en el seu sistema de cita prèvia 'on-line' el gestor de reserves Bookitit de l'empresa Nubesis, situada en el Parc Científic de la Universitat de València. L'empresa de telefonia mòbil ha començat a utilitzar aquest sistema de gestió de reserves 'on-line' per a la reparació exprés dels terminals mòbils i tabletes.

El sistema Bookitit consisteix en una agenda on-line per a la inserció de les reserves que arriben per via telefònica o presencial que permet editar les reserves de forma senzilla. La recepció de reserves es realitza en temps real per Internet les 24 hores al dia i 7 dies a la setmana, i fins i tot contínua rebent reserves sense necessitat d'atendre-les en el moment de la seua sol·licitud. A més permet la inserció automàtica del llistat de clients, així com la consulta de les seues dades i un historial amb les seues observacions i comentaris respectius.

The Phone House ha decidit implantar el sistema en quasi totes les botigues que ofereixen aquest tipus de servei tècnic després d'haver-ho provat durant tres mesos en una de les seues botigues. El seu objectiu és reduir el temps d'espera del client i evitar que aquest haja de fer cues en les botigues atés que ja té el seu buit reservat a la seua hora prèviament. A més, els tècnics de la companyia saben prèviament a l'arribada del client la marca del telèfon, el model i el problema del dispositiu. D'aquesta manera, el servei tècnic s'encarrega de tindre preparat tot el material necessari per a la reparació del telèfon en el menor temps possible.

L'adopció d'aquest sistema d'agenda on-line té com a precedent el Consulat General de Colòmbia a Madrid, el qual va decidir adoptar Bookitit al setembre per a estalviar temps als seus clients en la sol·licitud de cita prèvia per a la realització de tràmits. Bookitit ha permés que desapareguen les llargues cues que donaven la volta a l’illa de cases, ja que ara els ciutadans arriben només a l'hora que tenen assignada la cita.

Aquest rendiment és protegit pel gerent de Nubesis, Jose Antonio Llopis, qui considera que Bookitit pot ser a més una oportunitat per a agilitar la reserva de les instal·lacions esportives, ja que permetria les reserves i el seu pagament des de casa.

Nubesis és una empresa especialitzada en el desenvolupament de solucions innovadores orientades a l'entorn web, que el seu projecte PideCita.com, un portal vertical orientat a les menudes empreses que treballen amb cita prèvia, va ser el precursor del sistema de reserves Bookitit. Pròximament, PideCita.com incorporarà Bookitit com el seu motor de reserves.

Data d'actualització: 2 de de febrer de 2012 13:03.

Llista de notícies