Què són les Cartes de Serveis?

Les Cartes de Serveis són l’instrument mitjançant el qual les unitats organitzatives de la Universitat de València informen a la comunitat universitària i la societat en general sobre:

  • els serveis que presten
  • els compromisos de qualitat que s’assumeixen en la seua prestació
  • els drets i deures de les usuàries i dels usuaris en relació amb aquests serveis

Per què elaborar Cartes de Serveis en la Universitat de València?

  1. Perquè permeten als usuaris i a les usuàries conèixer els serveis que oferim.
  2. Perquè és important assumir compromisos de qualitat que incrementen el nivell de satisfacció de les usuàries i dels usuaris.
  3. Perquè faciliten als usuaris i a les usuàries l'exercici efectiu dels seus drets i un adequat ús dels recursos públics disponibles.

A més, les Cartes de Serveis fomenten la millora contínua de la qualitat dins de les unitats o serveis administratius que decideixen implantar-les, manifestant de manera explícita la responsabilitat dels seus gestors respecte a la satisfacció de les usuàries i els usuaris.

Procés d’elaboració de la Carta de Serveis

La Universitat de València ofereix a les unitats que decideixen redactar la seua Carta de Serveis, la guia per tal de facilitar la seua elaboració i el suport tècnic i la formació del Servei d’Anàlisi i Planificació, prèvia sol·licitud de la unitat.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies