• logo

21/11/14

IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament 2014

Publicació de la IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València, destinada al PDI i PAS de la nostra universitat.

Es farà una presentació de la convocatòria el 27 de novembre, a les 13 hores, al Saló d'Actes de Rectorat.

• telecopio

21/11/14

Beques Joves Investigadors

El termini de sol·licituds de les Beques Joves Investigadors 2015 que acabava avui es prorroga fins al 28 de novembre de 2014.

Ampliació termini sol·licituds: fins al 28 de novembre 2014.

• logo

20/11/14

Ajudes Mobilitat per Conveni Marc

Publicació de la convocatòria d'Ajudes de Mobilitat per Conveni Marco per a l'any 2015. El termini de sol.licituts romandra obert fins al 15 de novembre de 2015.

Aquestes ajudes, destinades al PDI i PAS, afavoreixen la mobilitat docent amb l'objectiu d'impulsar la formació especialitzada i promocionar el desenvolupament i la cooperació, així com fomentar les relacions entre la Universitat de València i les universitats dels països que tinguin subscrit i en vigor un conveni marco de col·laboració.

• aparatos

28/10/14

Beques Joves Investigadors

Publicació de la convocatòria de Beques Joves Investigadors 2015, destinades a la formació avançada tècnica i professional dels joves de països prioritaris de cooperació al desenvolupament, cobreixen una estada de tres mesos a la nostra universitat.

El termini de presentació de sol.licituds acaba el 21 de novembre 2014.

• pobrezacero

17/10/14

Campanya Pobresa Zero

La Universitat de València s'uneix a la Universitat Politècnica de València en la manifestació del dissabte "Contra la riquesa que empobreix. Exigim justicia social" organizada per la Campanya Pobresa Zero.

18 d'octubre 2014, 18 hores, Pl. Alfons el Magnànim (Parterre) de València.

pancarta

• becaris

15/10/14

Beques Luisa Cardona

Hui acaba el termini per a sol.licitar les Beques Luisa Cardona per a estudis de máster curs 2014-2015 destinades a estudiants provinents de països prioritaris de cooperació al desenvolupament.

Sol.licitud

• estudiants

08/10/14

Simposi

VI Simposi La Visió en el mon: No més ceguesa evitable

El 23 d'octubre de 2014, al Saló de Graus, Biblioteca de Ciències "Eduard Boscà", Campus de Burjassot, Universitat de València.