• cartel

11/12/14

Jornadas

I Setmana de la Cooperació Universitària al Desenvolupament en la Universitat de València

15 al 21 desembre 2014

• logo

10/12/14

Beques Fundació Carolina

Oberta la convocatoria de beques de doctorat de la Fundació Carolina per al curs 2014-2015. Les institucions poden presentar candidats fins al 9 d'abril 2015.

• santander

02/12/14

Llançament convocatòria 2015 Programa Beques JPI i alumnes Doctorat

Beques Iberoamèrica Joves Professors, Investigadors i Alumnes de Doctorat. Santander Universidades. LES SOL·LICITUDS ES REALITZARAN DIRECTAMENT EN www.becas-santander.com

Termini de sol·licitud: del 11 novembre de 2014 al 02 de març de 2015. Consulteu tota la informació en www.becas-santander.com

• Studyportals

01/12/14

La Universitat de València aconsegueix el premi STUDYPORTALS AWARD FOR “VERY GOOD INTERNATIONAL STUDENT SATISFACTION 2014”

La Universitat obté el premi "Award for Excellent International Student Satisfaction 2014" atorgat per la plataforma “StudyPortals”.
    Els estudiants internacionals han atorgat una calificació mitjana de 8.00-8.90 a la seua experiència d’estudis a la nostra Universitat.
    L’estudi es basa en les valoracions realitzades per milers d’estudiants mitjançant el prestigiós portal http:/www.stexx.eu

• becarios

28/11/14

Beques Luisa Cardona

Publicació de la concessió de les Beques Luisa Cardona del curs 20142015.

Els beneficiaris de les beques no han d'abonar cap import de la seva matrícula, que serà sufragat per les beques.

• logo

21/11/14

IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament 2014

Publicació de la IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València, destinada al PDI i PAS de la nostra universitat.

Es farà una presentació de la convocatòria el 27 de novembre, a les 13 hores, al Saló d'Actes de Rectorat.

• telecopio

21/11/14

Beques Joves Investigadors

El termini de sol·licituds de les Beques Joves Investigadors 2015 que acabava avui es prorroga fins al 28 de novembre de 2014.

Ampliació termini sol·licituds: fins al 28 de novembre 2014.