26/02/15

Convocatòrias MAEC 2015

Resum de convocatòries de beques i subvencions sobre cooperació al desenvolupament del Ministeri d'Afers exteriors i Cooperació de l'any 2015 obertes actualment.

18/02/15

Convocatòria projectes PIN 2015

Publicació de la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes d'innovació per al desenvolupament de la AECID,

Atès que només pot sol.licitar-se un projecte per part de la Universitat de València, es farà una valoració prèvia per una Comissió de Selecció. Termini de presentació de propostas: 8 març 2015.

18/02/15

Convocatòria subvencions congressos 2015

Publicació del Ministeri de Afers Exteriors i Cooperació de la convocatòria de subvencions per a la celebració de congressos, seminaris i jornades relacionades amb la cooperació al desenvolupament que es vagen a realitzar durant l'any 2015.

04/02/15

Beques MAEC-AECID

Publicació de tres convocatòries de Beques i Lectorats MAEC-AECID 2015-2016:

Representen una àmplia oferta de formació i de pràctiques dirigida a ciutadans estrangers i espanyols, tant a Espanya com en l'exterior, en matèries d'impacte en cooperació al desenvolupament i en les vinculades a l'art, l'educació i la cultura.

19/01/15

IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament 2014

Obert el termini de presentació de de sol.licituts de la IV Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament de la Universitat de València, destinada al PDI i PAS de la nostra universitat.

Per la festivitat del dia 22 de gener, el termini de presentació de sol.licituts és el  23 de gener de 2015.

• niños etiopia

12/01/15

Ajuda al desenvolupament

La Universitat de València, la que més inverteix en ajuda al desenvolupament des de 2010, segons es desprén de les dades publicades en l'informe sobre la Cooperació al Desenvolupament realitzada des de les universitats espanyoles en 2013, que elabora cada any CICUE-CRUE, a través del seu Observatori de Cooperació Universitària al Desenvolupament (OCUD).

18/12/14

Participació projecte

Iniciativa promoguda des de la Xarxa de Centres Culturals de la AECID que té com a objectiu visibilizar el Gran Chaco com una regió transfronterera amb una identitat pròpia; destacant la seva gran riquesa cultural i ambiental al mateix temps que visibilitza els seus problemes, crisis i contradiccions.

El projecte consisteix en una expedició cultural de caràcter multidisciplinari que es realitzarà al maig de 2015 per alguns punts destacats de la regió. El viatge incorporarà a 3 viatgers espanyols, la data límit per a l'enviament de propostes és el 13 de febrer de 2015.

Informació: chaco.coordinacion@gmail.com

• cartel

11/12/14

Jornadas

I Setmana de la Cooperació Universitària al Desenvolupament en la Universitat de València

15 al 21 desembre 2014

10/12/14

Beques Fundació Carolina

Oberta la convocatoria de beques de doctorat de la Fundació Carolina per al curs 2014-2015. Les institucions poden presentar candidats fins al 9 d'abril 2015.

• santander

02/12/14

Llançament convocatòria 2015 Programa Beques JPI i alumnes Doctorat

Beques Iberoamèrica Joves Professors, Investigadors i Alumnes de Doctorat. Santander Universidades. LES SOL·LICITUDS ES REALITZARAN DIRECTAMENT EN www.becas-santander.com