• aparatos

28/10/14

Beques Joves Investigadors

Publicació de la convocatòria de Beques Joves Investigadors 2015, destinades a la formació avançada tècnica i professional dels joves de països prioritaris de cooperació al desenvolupament, cobreixen una estada de tres mesos a la nostra universitat.

El termini de presentació de sol.licituds acaba el 21 de novembre 2014.

• pobrezacero

17/10/14

Campanya Pobresa Zero

La Universitat de València s'uneix a la Universitat Politècnica de València en la manifestació del dissabte "Contra la riquesa que empobreix. Exigim justicia social" organizada per la Campanya Pobresa Zero.

18 d'octubre 2014, 18 hores, Pl. Alfons el Magnànim (Parterre) de València.

pancarta

• becaris

15/10/14

Beques Luisa Cardona

Hui acaba el termini per a sol.licitar les Beques Luisa Cardona per a estudis de máster curs 2014-2015 destinades a estudiants provinents de països prioritaris de cooperació al desenvolupament.

Sol.licitud

• estudiants

08/10/14

Simposi

VI Simposi La Visió en el mon: No més ceguesa evitable

El 23 d'octubre de 2014, al Saló de Graus, Biblioteca de Ciències "Eduard Boscà", Campus de Burjassot, Universitat de València.

• cartel Jornadas

11/09/14

Jornadas

III JORNADES DEL OCUD-CRUE: EL ROL DE LES UNIVERSITATS COM A ACTORS DE DESENVOLUPAMENT EN L'AGENDA POST 2015 (Universitat de Granada, 6 i 7 de novembre de 2014)

La Universitat de Granada, a través del seu Centre d'Iniciatives de Cooperació al Desenvolupament (CICODE) acollirà els propers 6 i 7 de novembre les III Jornades de l'Observatori de Cooperació Universitària al Desenvolupament, aquest any centrades en el rol de les universitats en l'Agenda de Desenvolupament Post 2015.

• Pati Nau

09/09/14

Obertura oficial curs 2014-2015

Vos recordem que les instal•lacions del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació romandran tancades este divendres 12 de setembre a causa de l’obertura oficial del curs 2014-2015.

• logo

03/09/14

Beques El Salvador

Concessió de les Beques El Salvador del Programa de Cooperació 0'7 del curs 2014-2015, destinades a professionals de l'àrea de salut procedents de la Universitat d'El Salvador.