Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Una notificació consta d'un missatge a la persona interessda i pot anar acompanyat de fitxers adjunts. Aquests, a més, poden requerir una signatura electrònica.
Passos necessaris per a realitzar una notificació a una persona interessada que ha realitzat una Instància interna o una Instància general:

  • Accediu a l'expedient electrònic.
  • Localitzeu el missatge i accediu al vostre expedient electrònic seleccionant l'opció “Expedient electrònic” del desplegable d'accions. Nota: Només els missatges tipus INSTÀNCIA INTERNA o INSTÀNCIA GENERAL tenen expedient electrònic.
  • Seleccioneu l'opció "Notificar o Comunicar".

En la nova finestra que hi apareix, heu d'emplenar els camps de la notificació o comunicació:

  • Observacions. El missatge que rebrà la persona interessada.
  • Documents adjunts. Es pot acompanyar la notificació amb fitxers adjunts.
  • Signatura. Si el fitxer adjunt ha d'anar signat, podem marcar-lo i seleccionar els signants que han de realitzar l'acció. 

Una vegada emplenat el formulari, premeu el botó Enviar. 
Una vegada feta la notificació per part del gestor, la persona interessada rebrà un correu electrònic d'avís perquè accedisca al “seu lloc personal”.