Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Captura de la documentació electrònica entre unitats

Les unitats es poden comunicar i transferir documentació electrònica entre elles.

El ciutadà es pot comunicar amb les unitats a través de la instància general i interna.

Les unitats podran definir els canals pels quals volen rebre aquestes comunicacions.

Apareixen nous tipus de missatges en funció de l'origen:

Captura_tipus_solicituds

La gestió dels expedients que entren a partir de sol·licituds en PERS2UNIT i INSTÀNCIA GENERAL es realitzarà des de la VALISA .

La gestió des de TRAMITEM seria impossible per la gran quantitat de gestors que poden rebre aquestes instàncies. Són possibles receptores totes les unitats funcionals de la Universitat. Els usuaris gestors potencials, per tant, poden ser qualsevol membre del PAS, PDI o PI.

Existeix una sol·licitud Entreu des de la Instància general o la interna (expedient electrònic) que es transforma en missatge.

S'ha habilitat l'accés des del missatge de VALISA a l'expedient electrònic associat a la sol·licitud inicial.

S'accedeix com si s'estiguera realitzant la gestió en TRAMITEM.

La seguretat d'accés a l'expedient recau en la VALISA. L'usuari gestor del missatge només podrà accedir des del mateix a l'expedient associat i podrà realitzar qualsevol acció que es realitza en TRAMITEM excepte la navegació a altres expedients.

El gestor, una vegada en l'expedient, pot realitzar les mateixes accions que realitzava en TRAMITEM:

Avançar de fase.

Notificar/comunicar al ciutadà/ciutadana generant notificacions signades o no per algun signant.

 Veure l'historial de l'expedient.

Adjuntar informes de gestió. 

Generar documents signats mitjançant la passada a la signatura d'un o diversos signants. 

Accedir a qualsevol document de l'expedient. 

La Universitat incorpora a la SEU ELECTRÒNICA (ENTREU) dos tràmits electrònics de propòsit general. Aquests tràmits tenen les fases bàsiques de qualsevol tràmit: INICIACIÓ, INSTRUCCIÓ i TERMINACIÓ. 

Al principi no contemplaran el pagament electrònic, la connexió amb serveis web d'altres organismes ni validacions amb les bases de dades de la Universitat (únicament la pertinença o no al col·lectiu de persones vinculades amb la universitat en el cas de la instància interna).