Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Aquest tràmit permet canalitzar les peticions o requeriments del personal vinculat amb la Universitat de València cap a les diferents unitats funcionals. És un procediment administratiu molt simplificat: Inici-Instrucció-Finalització (amb més fases internes als gestors)
Les Unitats de gestió tenen infinitat de procediments administratius relacionats amb les persones vinculades a la UV:

  • Emplenar un formulari digital que apareix en la pàgina web de la Unitat, registrar en les Oficines de registre, rebre la documentació en la unitat de gestió, realitzar la gestió. 
  • Emplenar un formulari en paper que apareix en la pàgina web de la Unitat, enviar amb el 'sobre marró' a la unitat de destinació, rebre la documentació en la unitat de gestió, realitzar la gestió. 

S'ha integrat la plataforma d'administració electrònica de la Universitat (TACTICA) amb la VALISA electrònica. A través de la instància general o registre electrònic el ciutadà es podrà relacionar amb les unitats de gestió i podrà tramitar els procediments administratius relacionats anteriorment.
En integrar TACTICA (Entreu-Tramitem) amb la VALISA, transformem aquesta última en una eina de gestió d'expedients electrònics.
El procediment electrònic de la instància general i interna és un procediment que conté les fases bàsiques de qualsevol tràmit: INICIACIÓ, INSTRUCCIÓ i TERMINACIÓ.