Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

Cartell Congrés CICFEM26
VIII Congrés Internacional de Ciència, Feminisme i Masculinitats - CICFEM26
Híbrid

27-28 febrer. Congrés que vincula les investigacions amb perspectiva de gènere, des de qualsevol ciència, i que donen resposta als ODS de les Nacions Unides.

 

CICFEM26 se celebrarà els pròxims 27 i 28 de febrer de 2026, en els espais del Jardí Botànic de la Universitat de València i també en línia. 

Tota la informació i inscripció en cicfem.com. Gratuït per a alumnat de la UV i voluntariat.

 

En CICFEM26 diversitat de persones investigadores posaran a diàleg uns 100 treballs científics vinculats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible, amb perspectiva de gènere, i des de molt diferents disciplines científiques: salut i benestar, treball decent, indústria, comunitats sostenibles, consum responsable, pau i justícia, etc.

Panells principals:

  • Ètica en la Investigació Feminista.
  • Mitjans de comunicació, igualtat i violència de gènere
  • Investigació per a la Prevenció i Recuperació davant situacions d'emergència com la *DANA 2024 – València. Impacte en col·lectius vulnerables i la igualtat de gènere. Un enfocament multidisciplinari des de la salut, les ciències socials i l'educació.

Aquest últim panell es desenvolupa en col·laboració amb la Unitat d'Igualtat de la Universitat de València. Accés obert i gratuït.

 

Altres activitats durant el congrés: visita guiada al Jardí Botànic, seminaris Brown Bag de debat d'un article científic, taller de publicació científica per a júniors. 

Tota la informació i inscripció en cicfem.com. Gratuït per a alumnat de la UV i voluntariat.

 

Us esperem!

Organització #CICFEM26

 

Període de l'esdevenimentDe 27 de febrer de 2026 a 28 de febrer de 2026. Divendres i dissabte de 08:00 a 18:00.

 
 
Lloc de realització

Jardí Botànic

C/ de Quart, 80, Extramurs

València (46008)

 
Enllaç de connexió https://www.cicfem.com/programa
 
Organitza

AUCFEM - Associació Universitària de Ciència, Feminisme i Masculinitats.

https://www.cicfem.com/aucfem

 
cicfem@gmail.com

 
Més informació
 
Tiquets

Preu: 20 - 75€ (según colectivo)€

Comprar entrades