Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques

Àmbit de coneixement: Ciències socials, treball social, relacions laborals i recursos humans, sociologia, ciència política i relacions internacionals

Centre: Facultat de Dret

Codi titulació: 1300

Web específica del grau: www.uv.es/graus/politiques

Crèdits totals del títol: 240

Formació bàsica: 60

Obligatoris: 138

Optatius: 18

Pràctiques externes: 18

Treball fi de grau: 6

Cursos: 4

Places oferides: ------

Modalitat d'ensenyament: Presencial

Llengua docència: ------

Preu del crèdit primera matrícula: 12.79€

Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:25.58€

President/a de la Comissió Acadèmica del Títol (CAT) Francisco Javier Palao Gil/ Rafael Marimón Durá/ M. Pilar Hernando Serra

Coordinador/a de la titulació Iván Medina Iborra

Coordinador/a de pràctiques externes Ana Isabel Lois Caballé

Coordinador/a de mobilitat Clara Portela Sais

Interès acadèmic, científic o professional:

El grau en Ciències Polítiques i de l’Administació Pública proporciona una formació pluridisciplinària que combina coneixements teòrics i instruments pràctics de diferents camps d’estudi com ara la ciència política, el dret, la història, l’economia, la sociologia, etc. A partir d’aquesta base, el grau ofereix recursos per analitzar els fenòmens polítics i l’organització de les administracions públiques. Alhora, aquesta capacitat d’anàlisi ha d’afavorir el desenvolupament d’estratègies d’actuació en aquest àmbit, sempre des d’una posició professional i ètica sòlida.

Informacions pràctiques:

Hi ha la possibilitat d'obtenir els dobles graus en: Ciències Polítiques i de l'Administració i Dret, i Sociologia i Ciències Polítiques i de l'Administració. Per als que prefereixen estudiar a temps parcial, es proposa una seqüenciació en 12 quadrimestres amb una mitjana de 40 crèdits per curs i un total de 6 anys per a l'obtenció del grau.