El professorat pot emprar Microsoft Teams en el treball del dia a dia, tant en la docència, com en la recerca, coordinació docent o gestió. Microsoft Teams permet la realització de videoconferències, xats i grups de conversa, i es pot utilitzar aquesta eina per a la realització de videoclasses amb els estudiants mitjançant l'opció “Reunir-se ara” disponible en l'equip pestanya 'General'. Cal tenir en compte que aquesta eina no està preparada per a diferenciar els diferents rols (estudiant i professor) pel que tots dos usuaris tindran els mateixos permisos. Per a poder dur a terme una videoclasse amb els estudiants, es pot treballar en línia des d'Office365 o es pot descarregar l'aplicació en l'ordinador (hi ha versions per a Windows, Linux i Mac).
A més, es necessita tenir connexió a internet, un micròfon i depenent de si es necessita compartir vídeo en directe, caldrà una webcam.
Per a accedir a Teams en línia o per a descarregar l'aplicació, cal accedir amb l'usuari de Office365 a: https://teams.microsoft.com.
Activació de equips TEAMS (Microsoft) des de l'AULA VIRTUAL
Abans de començar
- Aquesta informació és vàlida per a Cursos Oficials i Comunitats.
- L'Equip contindrà als estudiants i professors del Curs Oficial/Comunitat on es trobe activat.
- El compte d'Office dels professors/gestors i estudiants/membres es crearà automàticament per a aquells que no la tinguen.
- NO es crearan usuaris que no estiguen sota el domini UV.ES.
- NO es creen comptes als rols "Professor amb permís d'edició" ni "Membre amb permís d'edició".
- S'enviarà un missatge de correu electrònic als comptes nous amb la contrasenya.
- Quan es crea un Equip s'avisa a tots els integrants.
- Les altes d'integrants en els Equips s'actualitzaran tots els dies però no es donaran baixes automàticament.
- El professorat o els gestors en Aula Virtual seran "administradors" de l'equip en Teams, i els estudiants/membres d'Aula Virtual seran "membres" en Teams.
- Com a administradors, el professorat pot modificar els seus Equips, però NO es recomana el canvi de nom de l'Equip.
Activació:
- Desplegar les opcions del menú d'Accions i fer clic sobre “Configurar Teams”.
- S'obrirà una pàgina amb la informació de l'activació i el seu estat.
- El professorat que l'ha activat rebrà un correu quan estiga creat. El normal és l'endemà.
- Els participants accediran amb el compte MS-Office 365 que coincideix amb el correu de la Universitat (user@alumni.uv.es o nom.cognom@uv.es), però la contrasenya és independent del compte UV.
Una vegada estiga activat, apareixerà la nova icona sobre la secció 0 del Curs. Fent clic en aquesta icona, l'usuari podrà accedir a l'equip de Teams d'eixe curs.
Important:
- No s'afigen als Equips de Teams els usuaris amb els rols de "Membre amb permís d'edició" ni "Professors amb permís d'edició". El responsable de l'Equip el podrà afegir manualment.
- Si el "Professor/Gestor" té compte actiu MS-Office 365 rebrà una invitació que haurà d'acceptar per a pertànyer a l'Equip.
ON ACCEDIR A l'AJUDA:
En cas de tenir problemes:
- Sol·licitud per a PDI/PAS/Alumnes.
- Correu electrònic a ms365@uv.es