ENTITAT PROPONENT DEL REPTE
DESCRIPCIÓ DEL REPTE
OBJECTIU DEL REPTE
CONDICIONS ESPECÍFIQUES DE PARTICIPACIÓ
INSCRIPCIÓ EN EL REPTE
CALENDARI DE REALITZACIÓ DEL REPTE
AVALUACIÓ DELS PARTICIPANTS
PREMIS
LLISTAT D'ADMESOS/ES
BASES DE PARTICIPACIÓ I POLÍTICA DE PRIVACITAT
STUPENDOS VIAJES S.L. amb NIF B-98083645 és l'entitat proponent del Repte: “Estratègies innovadores per a inspirar a una nova generació de viajer@s”.
Descripció del repte proposat per Stupendos Viajes:
Els viatges són molt més que un canvi de lloc, són experiències transformadores que ens connecten amb el món i amb nosaltres mateixos.
En STUPENDOS VIATGES organitzem viatges d'adults per tot el món, oferint un valor especial en cada destí, això és, acompanyament de guies experts que informen, aconsellen i personalitzen l'experiència de cada viatger/a per a fer-la única. No obstant això, enfrontem un desafiament, com atreure a més persones de 40 d'ara endavant als nostres viatges organitzats? Aquest segment valora la qualitat, la personalització, la comoditat i les experiències autèntiques, però volem entendre millor les seves motivacions i dissenyar estratègies per a captar la seva atenció.
Aquest Repte posa a prova les habilitats per a analitzar, innovar i desenvolupar solucions que connectin amb aquest públic i l'inspirin a triar les nostres experiències de viatge.
El Repte es desenvoluparà a través de:
- Un programa formatiu i de mentoria acadèmica i professional, consistent en una sessió inaugural d'exposició del cas i en una sessió de tancament a l'acabo del Repte, en la qual s'exposaran els millors treballs presentats
- Un equip de professionals especialitzats en la matèria, que estaran a la disposició de els/as participants durant tots els dies del Repte.
- UVempleo, per mitjà del seu personal tècnic, el qual farà costat a els/as participants en el Repte en tots aquells aspectes i/o necessitats relacionades amb la seva inserció professional.
Els/as participants del Repte hauran d'assistir a les sessions del programa formatiu i de mentoria acadèmica i professional organitzades.
El Repte es desenvoluparà de manera telemàtica, podent els/as participants resoldre-ho al llarg del període establert en el punt 7.4 de les presents Bases.
L'objectiu del Repte és el desenvolupament i la identificació de talent entre els/as estudiants de Grau de Turisme, Turisme + ADE i Intel·ligència i Analítica de Negocis de la Universitat de València.
Mitjançant aquesta iniciativa es persegueix ajudar els/as alumnes/as a desenvolupar el seu potencial professional, per al que se'ls oferirà suport, formació i assessorament necessaris, orientats a facilitar la resolució del Repte, optant al premi descrit en el punt 11 de les presents Bases.
L'objectiu específic:
- El desenvolupament d'una proposta estratègica, integral, creativa i viable que permeti atreure, captar i fidelizar a nous/as viatgers/as de 40 anys d'ara endavant.
Aquesta proposta ha de ressaltar els valors únics de l'empresa:
- Acompanyament expert: guies que informen, aconsellen i enriqueixen l'experiència
- Sostenibilitat: viatges grupals que minimitzen l'impacte ambiental i promouen el respecte pels animals
- Connexió social: oportunitats úniques per a crear connexions humanes. Compartir activitats, destins i experiències crea un terreny fèrtil per a l'amistat, l'intercanvi d'idees i l'aprenentatge mutu. Aquestes connexions poden enriquir el viatge i, fins i tot, convertir-se en relacions duradores
L'estratègia integral proposta per els/as participants en el Repte haurà d'incloure:
- Creació o ajust de paquets de viatge dissenyats per a aquest segment (activitats, itineraris i serveis)
- Estratègies de màrqueting i comunicació, utilitzant els canals més efectius per a aquest públic (email, màrqueting, mitjans tradicionals, RRSS específiques)
- Propostes per a millorar l'experiència durant els viatges, assegurant comoditat, seguretat i personalització
- Un pla detallat, amb descripció de la proposta, estratègia d'implementació i impacte esperat (com atraurà més clients d'aquest segment)
La presentació de la solució ha d'incloure:
- Un anàlisi clar del públic objectiu
- La proposta de valor
- Exemples visuals de campanyes, itineraris o serveis dissenyats específicament per al segment (poden ser prototips, vídeos, publicacions, etc.).
Condicions específiques de participació:
El Repte, es resoldrà individualment o per parelles, sent els requisits per a poder participar els indicats a continuació:
-
Estar matriculat/a en alguna de les titulacions de Grau de Turisme, Turisme + ADE o Intel·ligència i Analítica de Negocis de la Universitat de València de la Universitat de València
-
Els/as estudiants participants han d'haver superat, almenys, el cinquanta per cent (50%) dels crèdits totals de la titulació
-
Resultar admès/a d'acord amb els criteris d'inscripció establerts
-
La FGUV es reserva el dret, en cas de considerar-lo oportú, de sol·licitar a els/as estudiants la documentació acreditativa del compliment dels requisits de participació, quedant els/as mateixos/as obligats/as a enviar-la, pel mitjà que se'ls indiqui, en el termini màxim de quaranta-vuit (48) hores.
En cas que no s'atenga aquest requeriment, o no s'acredite el compliment dels requisits de participació exigits, el/la participant o la parella participant serà exclòs/a del Repte.
El termini d'inscripció en el Repte” serà: del 7 al 28 de març de 2025, a les 23.59 hores
La inscripció en el Repte es realitza de manera individual a través del formulari que s'habilitat en la pàgina web, seguint-se els passos indicats en el procés d'inscripció i adjuntat la documentació oportuna.
Si s'opta per la modalitat en parella, s'haurà d'indicar en el formulari d'inscripció, en el camp corresponent i en la forma que s'indiqui per l'entitat convocant, el nom i els cognoms de la parella amb la qual es presenta al Repte. Serà obligatori que les dues persones components de la parella participant compleixin amb els requisits per a participar especificats en l'epígraf anterior. En cas contrari, aquesta parella serà eliminada no podent participar en el Repte.
En el formulari d'inscripció, en el camp corresponent hauràs d'adjuntar la següent documentació:
-
Document acreditatiu d'haver superat, almenys, el cinquanta per cent (50%) dels crèdits totals de la titulació. Aquest document es pot obtenir des de l'opció “consulta d'expedients” en la teva secretaria virtual
-
Si no s'adjunta la documentació correcta en el formulari, contactarem amb tu per a informar-te. Recorda que el termini màxim per a enviar-la serà de 48 hores a partir de la inscripció. En cas que no s'atengui aquest requeriment el/la participant serà exclòs/a del Repte.
Nota important d'obligatorietat en la "Participació en parella":
- Els dos components de la parella s'han d'inscriure individualment
- Els dos components de la parella participants han de complir amb els requisits per a participar especificats en l'epígraf anterior.
El dia 3 d'abril de 2025 hauràs de consultar en aquesta web l'apartat de "Llistat d'admesos/es" per a comprovar si formes part d'aquest
En el cas que formis part d'aquest llistat, un/a representant de STUPENDOS VIAJES contactarà amb tu i amb la teva parella d'equip (en el cas de participar en parella) per a incorporar-vos al Repte
Per a qualsevol dubte, pots contactar amb UVempleo a través de l'adreça de correu talenret@uv.es i/o el telèfon 961625901.
Calendari de realització del repte:
-
Del 7 al 28 de març de 2025, a les 23.59 hores:
Període d'inscripció en el Repte
-
3 d'abril de 2025:
Publicació del llistat dels participants admesos en el Repte
-
8 d'abril de 2025:
Benvinguda i presentació del Repte, a càrrec de Salvador Cataluña
-
Del 9 d'abril al 9 de maig de 2025:
Desenvolupament del Repte, així com la resolució de dubtes i el lliurament dels treballs, per part de els/as estudiants participants
-
Entre els dies 19 i 23 de maig de 2025:
Exposició dels treballs i lliurament del premi se celebrarà
A criteri del grup de professionals experts/as en la matèria que STUPENDOS VIAJES designe per a la seua correcció i valoració, la puntuació dels projectes presentats es realitzarà, en un rang de puntuació de l'1 al 10, en atenció als següents indicadors:
- Innovació. La proposta inclou idees originals que realment destaquin?: 2 punts
- Connexió amb el públic objectiu. S'ajusta l'estratègia a les expectatives i necessitats del segment 40 – 65 anys?: 2 punts
- Viabilitat. És realista implementar la solució amb els recursos actuals de l'empresa?: 3 punts
- Impacte esperat. Què tan efectiva serà la proposta per a augmentar la participació d'aquest segment en els viatges?: 2 punts
- Presentació (claredat, creativitat i qualitat visual de la solució): 1 punt.
Premi a la persona o parella participant guanyadora consistent en l'oportunitat de realitzar un viatge, d'entre 2 i 5 dies (tot inclòs), i la possibilitat de realitzar una estada de pràctiques extracurriculars remunerades en les oficines de STUPENDOS VIAJES (sempre que es reuneixin els requisits mínims d'accés als programes formatius), en la qual es tindrà l'oportunitat de conèixer i treballar de la mà de professionals de reconegut prestigi en els seus respectius àmbits d'actuació.
Publicació llistat d'admesos/es en el Repte 03.04.2025
En el cas que formis part d'aquest llistat, un/a representant de STUPENDOS VIAJES contactarà amb tu i amb la teva parella d'equip (en el cas de participar en parella) per a incorporar-vos al Repte