El present article publicat en el número 29 de la revista Tendències Pedagògiques té com a objectiu analitzar com es desenvolupen les habilitats socials en adolescents mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació, i si l’addicció derivada de la utilització de serveis de missatgeria, com ara el WhatsApp, incrementa la capacitat que tenen aquests joves per a millorar les seues habilitats socials. En l’estudi, es va utilitzar una mostra de joves estudiants de l’ESO de diversos instituts de la Comunitat de Madrid. Entre les conclusions a les quals van arribar els investigadors, es pot afirmar que no hi ha correlació entre l’addicció al WhatsApp i la millora de les habilitats socials dels subjectes.
Per a més informació:
https://revistas.uam.es/tendenciaspedagogicas/article/view/7087/7455
*Les notícies que es publiquen en el web de l’OPAL tenen únicament caràcter informatiu. Les condicions, els requeriments i els terminis de presentació seran els que figuren en les bases establertes i publicades per l’entitat convocant. L’OPAL no es fa responsable dels canvis o errors que hi puga haver.