Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

Informació d'interés per als exàmens

  • 19 de maig de 2023
Image de la noticia

DIRECTRIUS REALITZACIÓ EXÀMENS PRESENCIALES MAIG-JUNY 2023

Estimats/des estudiats/tes,

Com sabeu, el 19 de maig comencen els exàmens de maig-juny (finals d’assignatures anuals i finals d’assignatures quadrimestrals de 2n quadrimestre) i, per això, vos volem transmetre aquestes indicacions:

*PRINCIPIS D’ACTUACIÓ: Recordeu que la vostra actuació en el desenvolupament de proves d’avaluació ha d’estar presidida per criteris d’honradesa, veracitat, rigor, justícia, eficiència, respecte i responsabilitat.

*CONSULTA ELS HORARIS I EL LLOC DE REALITZACIÓ: Tots els departaments de la Facultat de Dret publiquen en les seues pàgines web les convocatòries d’exàmens (dia, aula i hora). Pots consultar els departaments de la Facultat i els enllaços a les seues webs ací:

https://www.uv.es/uvweb/derecho/ca/departaments/llista-departaments/introduccio-1285848606162.html

*ACCÉS A L’AULARI: Acudiu a l’aulari el dia i hora previstos per als vostres exàmens i abandoneu-lo en acabar la prova. No romangueu en els corredors de l’aulari per evitar el soroll i les molèsties que poden generar-se per als exàmens que s’estiguen realitzant.

*ACCÉS A L’AULA I IDENTIFICACIÓ: Arribeu a la prova amb puntualitat i seguiu les indicacions del professorat per a controlar d’accés a l’examen i d’identificació personal. Acudiu a les proves amb el DNI o carnet vàlid d’identificació personal, amb fotografia, i mostreu-lo al professorat si sou requerits.

*SILENCI: Es prega que l’accés i els desplaçaments per l’interior de les instal·lacions de l’aulari es realitze en silenci, per respecte a les persones que estiguen fent exàmens amb portes obertes.

*LLIURAMENT DE LA PROVA I EIXIDA DE L’AULA: Una vegada finalitzada la prova, seguiu el procediment que el professorat haja establert per a l’entrega de l’examen i eixiu de l’aula ordenadament.

*ÚTILS DE REALITZACIÓ DE LA PROVA: Heu d’acudir a la prova d'avaluació proveïts/des de tots els elements i instruments necessaris per a la seua realització. Tret d’autorització expressa pel professorat responsable NO es podran compartir els estris d'escriptura ni qualssevol altres instruments o materials. El vostre professorat vos indicarà, si escau, si altres instruments o dispositius, d’ús estrictament personal, estan autoritzats.

*CODIS I ALTRES MATERIALS: tret que el professorat de l’assignatura ho haja permés expressament, en la realització de les proves no està autoritzada la utilització de Codis, legislació ni altre material. A l’hora d’estudiar tingues en compte utilitzar versions actualitzades, moltes lleis han sigut modificades durant el darrer any!!!!

*APARELLS ELECTRÒNICS I TELÈFONS MÒBILS: Amb caràcter general, l’ús de telèfons mòbils, dispositius electrònics o qualsevol altre document electrònic està estrictament prohibit durant la realització de les proves. Tret d’autorització expressa per part del professorat responsable de l’assignatura, la seua utilització podrà comportar l’expulsió del lloc on es realitza la prova i la qualificació numèrica de zero en aquesta, a més de i l’inici del procediment procedent d’acord amb la normativa vigent.

*PUBLICACIÓ DE NOTES I REVISIÓ: la publicació i la revisió de notes es regulen pels arts. 18 i 19 del Reglament d’Avaluació i Qualificació de la Universitat de València per a títols de grau i màster, que pots consultar ací:

https://www.uv.es/uvweb/derecho/ca/facultat/normatives-1285848604333.html

*FRAU ACADÈMIC: Les conductes que impliquen frau acadèmic, atempten a la probitat, la autenticitat o la privacitat en la realització de la prova poden ser motiu d’expulsió de la prova i sancionades de conformitat amb les disposicions normatives universitàries. Pots consultar el protocol d’actuació davant pràctiques fraudulentes de la Universitat de València, particularment l’Annex II, que incorpora la “Guia d’actuació de l’estudiantat” en la realització de proves d’avaluació:

https://www.uv.es/sgeneral/Protocols/C83.pdf

*CERTIFICATS DE DATES D’EXAMEN: pots consultar la informació en aquest enllaç:

https://go.uv.es/7AzIZG6

*MODIFICACIÓ DE DATA D’EXAMEN PER FORÇA MAJOR SOBREVINGUDA: No es preveu cap protocol específic de modificació de data d’examen per motius COVID-19. Els casos amb simptomatologia greu i impeditiva, amb justificació mèdica, es tractaran amb el procediment general que estableix el reglament per als casos de força major sobrevinguda, amb sol·licitud dirigida a la direcció del departament presentada per Registre Electrònic. En aquest enllaç podeu trobar la informació sobre el procediment:

https://go.uv.es/Thd6HEj

Els resultats acadèmics depenen del vostre esforç i responsabilitat, però vos desitgem molta sort i ànims per afrontar aquest mes d’exàmens!