EDULEVA
CIAICO/2024/201
En les darreres dècades, el temps dedicat a la lectura ha disminuït i els formats han canviat, cosa que repercuteix negativament en la comprensió i la motivació lectora. Aquesta situació és encara més complexa per a l’alumnat amb dificultats lectores. Les investigacions destaquen que els programes més eficaços són aquells que combinen estratègies de lectura amb accions que reforcin la motivació.
Aquest projecte sorgeix per donar resposta a una necessitat educativa essencial: recuperar i impulsar l’hàbit lector en estudiants d’Educació Secundària. L'objectiu no és només millorar la freqüència de lectura, sinó també enfortir la relació positiva entre lectura, motivació i comprensió.
Hàbit lector; motivació lectora; comprensió lectora; intervenció.
- Vargas Pecino, Cristina
- PDI-Titular d'Universitat
- Lluch Crespo, Gemma
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- Berenguer Forner, Carmen
- PDI-Titular d'Universitat
- Gil Pelluch, Laura
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Maña Lloria, Amelia
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a de Seccio Departamental
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
Cristina.Vargas@uv.es
Aquesta pàgina web és part del projecte CIAICO/2024/201, finançat per la Generalitat Valenciana.

- GVA - AICO - Grups consolidables






