Logo de la Universitat de València Logo del portal

lletres i món

La Comissió Fulbright Espanya convoca fins un màxim de 14 places per a lectors d'espanyol en universitats dels Estats Units dirigides a titulats univesitaris, dins del programa Fulbright Foreign Language Teaching Assistants (FLTA), pel curs acadèmic 2020-2021 per un període total de nou mesos. S'ha de tindre un bon nivell d'anglès demostrable amb examen TOEFL (mínim 90)  o IELTS (mínim 6,5). Termini de sol·licituds fins al 17 d'octubre. Més informació ací.