Espai obert a investigadores de l'IUED i a investigadores feministes en general.
L'esborrany: seminari d'investigacions feministes
L'esborrany és un espai acadèmic d'intercanvi i acompanyament mutu, dirigit per ruth m. mestre i mestre i coordinat per Laura Esteve. El seu objectiu és oferir a les investigadores un marc en què compartir projectes, avenços, dubtes i dificultats pròpies del treball d'investigació, amb una mirada col·lectiva i constructiva.
En cada sessió, una persona presenta part del seu treball i la resta hi participa activament amb comentaris i preguntes. No cal compartir la mateixa disciplina ni el mateix objecte d'estudi: es valora especialment la mirada externa i la capacitat de diàleg entre perspectives diverses. L'objectiu és fomentar la col·laboració entre investigadores i generar intercanvis productius per a totes. El seminari aspira també a difuminar les jerarquies acadèmiques, creant un espai horitzontal on totes les veus tenen el mateix pes.
Adreçat especialment a perfils júnior (doctorandes i postdocs), l'espai és obert a totes les investigadores de l'IUED, així com a investigadores visitants, col·laboradores i a qualsevol persona l'àmbit d'investigació de la qual siga afí a l'enfocament i la missió feminista de l'Institut.
Informació pràctica
- Les sessions tenen lloc a la seu de l'IUED en format híbrid per a qui no es trobe a València.
- Periodicitat: mensual.
- Durada aproximada: 1h i 30 min.
- La presentació al seminari es certifica i l'assistència pot computar-se a efectes de les 120 hores de formació requerides pel programa de doctorat en Estudis de Gènere i Polítiques d'Igualtat de l'IUED.
Contacte: Per assistir i/o presentar, contacta amb la coordinadora del seminari: laura.esteve-alguacil@uv.es
Imatges:








