Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 20/04/18

El dimarts 24 d’ abril de 2018 a partir de les 12:00 h. en el Saló d’Actes de la Facultat de Psicologia es desenvoluparà la Jornada “Experiències de treball per l'equitat de gènere en l'àmbit universitari, local i internacional”, organitzada per Psicólogas y Psicólogos Sin Fronteras. L’assistència és de caràcter gratuït. Inscripcions en www.psicologassinfronteras.org.

• 19/04/18

Fem Economia Feminista a La Nau

La Càtedra d'Economia Feminista de la Universitat de València amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València organitzen a La NAU un programa de conferències i xerrades des d'abril fins a juny per impulsar un canvi del model socioeconòmic actual, generador de desigualtats de gènere.

• 13/04/18

Presentació llibre "Des del sud fins al nord, una llàgrima parla"

El dia 19 d'abril de 2018 a les 18 hores, al Saló de Graus de la Facultat de Psicologia es presentarà el llibre "Des del sud fins al nord, una llàgrima parla" de Josefa Montagud i Mariner, publicat per Onada Edicions. Activitat gratuïta.

• 27/03/18

Pioneres de la Psicometria a Espanya

El dimecres 11 d’ abril de 2018 a les 12:30 h. en el Saló d’Actes de la Facultat de Psicologia es desenvoluparà la Conferència “Pioneras de la Psicometría en España: Cartografías del Olvido”, a càrrec de Na Carmen García Colmenares, de la Cátedra Estudios de Género de la Universidad de Valladolid. L’assistència és de caràcter gratuït i lliure per qualsevol persona interessada en la temàtica.

• Pilar Martín Plasencia

26/03/18

Cicle Comunicar les Neurociències

La Dra. Pilar Martín Plasencia, professora titular del Departamento de Psicología Básica y de la Salud de la Universidad Autónoma de Madrid impartirà la conferència ”Neuropsicología y Epilepsia” el dimecres 18 d' abril de 2018, a les 12:00 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València. Aquesta activitat està dins del Cicle Comunicar les Neurociències del Màster en Neurociències bàsiques i Aplicades i el Programa de Doctorat en Neurociències.

• 21/03/18

El dimecres 21 de març de 2018 a les 16,30 h. en l’Aula 35 de l’Aulari I es desenvoluparà la Conferència “Las adicciones desde una entidad del Tercer Sector: Proyecto Hombre. València” dins del Màster Oficial en Investigació, Tractament i Patologies associades en Drogodependències a càrrec de D. Vicent Andrés Martínez, Psicòleg. Director F.A.M.R. – Proyecto Hombre. València. L’assistència és de caràcter gratuït i lliure per qualsevol persona interessada en la temàtica.

• 21/03/18

Conferència “La comida palatable en la adicción”

El dijous 22 de març de 2018 a les 16,30 h. en l’Aula 35 de l’Aulari I es desenvoluparà la Conferència “La comida palatable en la adicción” dins del Màster Oficial en Investigació, Tractament i Patologies associades en Drogodependències a càrrec de la Dra. Mª Carmen Blanco Gandía, Tècnica Superior d’Investigació, investigadora de INVESDROGA. L’assistència és de caràcter gratuït i lliure per qualsevol persona interessada en la temàtica.

• 13/03/18

I Escola de Primavera de la Societat per l'Avanç de l'Avaluació Psicològica

La Societat Espanyola per a l'Avanç de l'Avaluació Psicològica organitza la I Escola de Primavera. Aquestes jornades se celebraran a Màlaga del 31 de maig al 2 de juny de 2018.

• Dr. Fernando Díaz Fernández

09/03/18

Cicle Comunicar les Neurociències

El Dr. Fernando Díaz Fernández, Catedràtic de Psicobiologia en la Universidad de Santiago de Compostela (USC) impartirà la conferència ”Marcadors primerencs de la malaltia d'Alzheimer. Panorama actual” el dilluns 26 de març de 2018, a les 12:00 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València. Aquesta activitat està dins del Cicle Comunicar les Neurociències del Màster en Neurociències bàsiques i Aplicades i el Programa de Doctorat en Neurociències.

• 07/03/18

Mavi Mestre guanyadora de les eleccions a Rectorat

La professora de la Facultat de Psicologia Mavi Mestre ha resultat guanyadora en les eleccions a Rectorat celebrades en segona volta aquest passat 6 de març en aconseguir vora el 53% del vot ponderat. La seua arribada al capdavant de la institució resulta històrica en molts sentits en ser la primera dona que ostenta la seua màxima representació en els més de cinc segles d'història de la Universitat de València i la primera professora de la Facultat de Psicologia des de la seua creació en 1983.

Per a més novetats, utilitza el cercador