Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari.

Convocatòria de 2020

Personal docent i investigador de la Universitat de València.

Requisits

Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el quadrimestre en què es presenta la sol·licitud, en el quadrimestre següent o en el curs següent.

Termini de presentació

• Entre el 3 de gener i el 15 de maig: assignatures anuals o del segon quadrimetre del curs 2019/2020
  • Entre el 3 de gener i l'1 de desembre: assignatures anuals o del primer quadrimestre del curs 2020/2021

Dotació econòmica

Fins a 4.000 euros anuals per a cada persona sol·licitant. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.

Sol·licitud

Abans de presentar una sol·licitud o fer cap consulta, llegiu les bases de la convocatòria.

La presentació de la sol·licitud es pot fer a través del portal Entreu (seu electrònica de la Universitat), amb l’usuari i contrasenya de la Universitat de València o amb certificat electrònic emès per una autoritat de certificació oficial.

En els menús del formulari, seleccioneu:

1. Serveis universitaris
  2. Servei de Política Lingüística
  3. Dinamització

Recordeu adjuntar-hi l’imprès específic de la convocatòria, amb totes les dades pertinents, com també les documentacions requerides en les bases.

Documentació