Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris i les usuàries de la Secretaria de la Facultat de Ciències Socials podran:
- Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
- Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
- Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
- Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen relació amb els serveis que presta la unitat.
Vies de comunicació
- Atenció telefònica: 96 3828500
- Atenció postal: Avinguda Tarongers, 4b 46021, València
- Fax: 96 3828501
- Adreça electrònica: facsocials@uv.es
- Atenció personal: En les dependències de la Secretaria de la Facultat de Ciències Socials en horari d'atenció (10 a 14 h. de dilluns a divendres i 16:00 a 18:00 h. dilluns i dimecres)
- Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions: https://www.uv.es/bustia
- Enquestes: http://www.uv.es/uvweb/unitat-qualitat/ca/enquestes/ estudiants/satisfaccio-serveis/questionaris-1285893262238.html