UVtransparènciaUniversitat de València Logo del portal

Branca de coneixement: CIÈNCIES SOCIALS I JURÍDIQUES

Centre: FACULTAT DE FILOSOFIA I CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ

Web específica del grau: www.uv.es/graus/pedagogia

Crèdits totals del títol: 240

Formació bàsica: 60

Obligatoris: 114

Optatius: 27

Pràctiques externes: 31

Treball fi de grau: 8

Codi titulació: 1307

Modalitat d'ensenyament: Presencial

Cursos: 4

Preu públic crèdit primera matrícula (estudiantat estranger no EEES sense conveni): 19.19€

Preu públic crèdit primera matrícula: 12.79€

Professions regulades per a les quals capacita el títol: No procedeix

Llengua docència: Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià, Castellà, Valencià,

Nombre mínim de crèdits de matrícula per estudiant: 24 ECTS a temps parcial/ 36 ECTS a temps complet

President/a de la Comissió Acadèmica del Títol (CAT) Mª Emelina López González

Coordinador/a de la titulació Ana Arrabal Ancheta

Coordinador/a de pràctiques externes Borja Mateu Luján

Coordinador/a de mobilitat Ana María Moral Mora

Interès acadèmic, científic o professional:

El títol de grau en Pedagogia té per objectiu formar professionals en intervenció, sistemes, institucions, contextos, recursos i processos educatius i formatius, així com també en els processos de desenvolupament personal, professional, social i cultural que concorren d’una forma integrada en les persones i els grups al llarg de tota la vida.

Informacions pràctiques:

Aquest grau i el grau en Educació Social tenen un elevat nivell de transversalitat (crèdits comuns).

Aquesta Facultat és pionera en innovació i noves metodologies d'ensenyament. El grau en Pedagogia promou i incorpora l'aprenentatge autònom, l'aprenentatge basat en problemes, l'aprenentatge per projectes, l'aprenentatge cooperatiu, l'estudi de casos, el Service Learning, etc.

Les pràctiques externes obligatòries tenen 31 crèdits, fet que repercuteix positivament en el coneixement de la realitat professional i sistematitzada i millora l'enfocament laboral de l'estudiantat.