UVtransparènciaUniversitat de València Logo del portal

Entitat convocantUniversitat de València i Banco de Santander.
Procediment de concessió Concurrència competitiva
Objecte

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, el Rectorat de la Universitat de València convoca ajudes econòmiques per a personal investigador postdoctoral. La present convocatòria busca adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, en el marc de la col·laboració amb Banc Santander.

Tipus Projectes R+D+i, Col·laboració
Subtipus Postdoctoral
Modalitats

Les persones sol·licitants que opten a l'obtenció de l'ajuda hauran de:

  • Estar vinculades laboralment amb la Universitat de València mitjançant un contracte postdoctoral, o predoctoral en fase POP, en el moment de sol·licitud de l’ajuda i mantenir íntegrament la vinculació durant el període de vigència d’aquesta ajuda.
  • Haver obtingut el títol de doctor o doctora en els últims 5 anys.
  • Estar inscrit en el Programa a través de la plataforma Santander (www.santanderopenacademy.com, www.santanderx.com). La inscripció ha de realitzar-se preferiblement amb el correu electrònic de la Universitat de València.
  • Addicionalment, hauran de presentar el justificant d'haver presentat la sol·licitud (correu electrònic de confirmació de la inscripció remés per la plataforma indicada en el punt anterior, en format PDF) a través del Registre electrònic de la Universitat de València a través del següent enllaç: Seu Electrònica

Tipus d'ajudes

30 ajudes econòmiques, cada una amb una dotació de 4000 €, destinades a personal investigador postdoctoral.

Inici presentació 07/05/2026
Fi presentació 01/10/2026
Sol·licitud onlineEnllaç sol·licitud online

Descripció

Àmbit Transferència, Recerca
Àmbit geogràfic Altres
Tipus Projectes R+D+i, Col·laboracióProjectes R+D+i, Col·laboració
Subtipus PostdoctoralPostdoctoral

Cercador

Cercar
Àmbit



Seleccionar Tots Cap
Àmbit geogràfic







Seleccionar Tots Cap
Tipus








Seleccionar Tots Cap
Subtipus







Seleccionar Tots Cap
Per data (format: dd/mm/aaaa)
 
 

S'ha d'omplir els dos camps