• Agenda mòbil UV

'Educar en la participació / Participar en l'Educació'

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians intervindrà en les Jornades “Educar en la participació / Participar en l'Educació”
Període de l'esdeveniment:
  • 27 de de juny de 2019 de 10:00 a 17:00. Dijous.
  • 28 de de juny de 2019 de 09:30 a 13:00. Divendres.

Lloc de realització: la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València

Descripció:

Els pròxims dies 27 i 28 de juny tindran lloc, en la sala d'actes de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València, les Jornades 'Educar en la participació / Participar en l'Educació', organitzades per la Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians.

Organitza:

Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians .

ttps://www.uv.es/uvcatedres/Catedres/EducarParticipacio.pdf.

Contacta: uvcatedres@uv.es