• Agenda mòbil UV

Fent memòria: imatges, records i silencis que són històries

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 16:00 a 19:00.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

Les imatges produeixen processos de record caracteritzats per la seua empremta afectiva, la qual cosa determina experiències singulars a l'hora d’abordar la “memòria encriptada” o elaborar els duels, cosa essencial en la història del segle XX de l'estat espanyol, caracteritzat per la seua desmemòria. La fotografia o el cinema són materials que encarnen un moment de vida, amb l'especial capacitat de portar el passat al present. Ens enfronten tant al record subjectiu com a l'elaboració de la memòria col·lectiva.

Coordinadora. María Rosón Villena. Investigadora postdoctoral (Juan de la Cierva). Dept. Teoria dels Llenguatges i les Ciències de la Comunicació. Universitat de València.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia