• Agenda mòbil UV

Inscripció pels cursos de La Nau dels Estudiants

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

La programació de La Nau dels Estudiants ofereix 12 cursos que es realitzaran del 4 al 7 de setembre de 2017 al Campus dels Tarongers. L’objectiu de totes aquestes activitats és posar al vostre abast coneixements, habilitats i tècniques per a millorar la vostra formació personal com a universitaris, com a futurs professionals i com a ciutadans.

La oferta de cursos pot consultar-se al blog de La Nau dels Estudiants.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es