Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Període de l'esdeveniment: De 10 de de desembre de 2019 a 11 de de desembre de 2019. Dimarts i dimecres de 09:00 a 15:00.

Lloc de realització: Facultat de Química i Facultat de Física

Descripció:

Avaluarà el Màsters en:

• Química Orgànica
  • Optometria Avançada i Ciències de la Visió
  • Química

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 11 de desembre de 11.00 a 11.30h al Saló d'Actes de la Facultat de Farmàcia perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organitza:

Unitat de Qualitat.