• Agenda mòbil UV

XIII Fira-Concurs “Experimenta” 2018

Cartell de l'esdeveniment

Període de l'esdeveniment: De 28 de novembre de 2017 a 4 de febrer de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Museu de les Ciències Príncep Felipe de València

Descripció:

La XIII Fira-Concurs “Experimenta” 2018, convocada per la Facultat de Física de la Universitat de València, pretén convertir als estudiants de Ensenyament Secundari (xiques i xics d'ESO, Batxillerat y Cicles Formatius GM) en protagonistes actius i creatius i en divulgadors de la ciència. INFORMA'T I INSCRIU-TE. Un dia inolvidable i nombrosos premis, inclòs el del públic, us esperen.

INSCRIPCIÓ: fins al 4 de febrer inclòs

CELEBRACIÓ: DIUMENGE 22 d'abril 2018 en el Museu de les Ciències Príncep Felipe de València.

Organitza:

Facultat de Física.