• Agenda mòbil UV

XVII Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria

Període de l'esdeveniment: De 14 de febrer de 2018 a 15 de febrer de 2018. Dimecres i dijous de 09:30 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat d´Economia

Descripció:

La Facultat d’Economia de la Universitat de València acollirà els dies 14 i 15 de febrer el seu XVII Fòrum d'Ocupació i Emprendimiento.

El Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria de la Facultat d’Economia té com a objectius:

- Promoure un punt de trobada entre la Facultat d’Economia i les empreses i entitats públiques i privades sobre el mercat de treball.

- Intercanviar informació sobre el mercat laboral.

- Facilitar la inserció laboral dels estudiants.

- Adequar els perfils de les universitàries i universitaris d’acord amb les necessitats de les empreses.

- Informar els estudiants sobre les habilitats i actituds que demanen actualment les empreses en els processos de selecció.

- Presentar l’emprenedoria i l’autoocupació com una opció de desenvolupament professional.

A qui està adreçat?

- Estudiants de grau, llicenciatures, diplomatures i postgrau, així com llicenciats i graduats.

- Empreses i entitats públiques i privades

Organitza:

Facultat d'Economia.