Magisteri Decideix
Magisteri Decideix està format exclusivament per estudiantat de la Facultat de Magisteri. Així doncs, coneixem perfectament les vostres inquietuds i necessitats, ja que ens trobem a la mateixa situació. La nostra tasca: ser la vostra veu i defensar una educació de qualitat, que siga el més propera a la realitat que ens trobarem als centres educatius, i una formació més activa i actualitzada on la pràctica siga fonamental, perquè com més preparats estiguem, més útils serem per a la societat.
Principals propostes electorals
- Treballarem de manera activa en l’Assemblea de Representants (ADR) i les diverses comissions com ho hem fet fins ara amb l’objectiu de:
- defensar els drets de l’estudiantat de Magisteri.
- canalitzar les propostes i inquietuds.
- recollir i gestionar les queixes que sorgeixen al llarg del curs.
- dinamitzar activitats i jornades de formació.
- Recollirem i defensarem propostes de millora dels plans d’estudis.
- Tractarem de fer valer la nostra posició com estudiants si es produeix alguna irregularitat en relació als continguts o el funcionament de les assignatures, tractant de prendre una posició més activa en defensa de l’alumnat.
- Reivindicarem que no hi haja diferències en els continguts i l’avaluació entre grups d’una mateixa assignatura.
- Defensarem que les agrupacions de cada assignatura reben la docència en la llengua escollida.
- Reivindicarem la necessitat d’habilitar més espais per al treball en grup.
- Traslladarem al Vicedeganat de Cultura i Igualtat les idees i propostes de l’estudiantat per a les Setmanes d’Activitats Complementàries
- Reivindicarem la millora del procediment de contractació del professorat associat així com també l’estabilització de la plantilla de professorat titular, per tal d’evitar que comencem el curs sense tindre professor/a en alguns grups.
- Participarem activament en la Comissió de pràctiques per a:
- explorar la possibilitat d’incloure altres centres en les ofertes de pràctiques, així com donar l’opció de sol·licitar en un altra comarca de Castelló o Alacant.
- donar més informació dels centres públics que s’ofereixen (horaris, metodologies, si són d’immersió lingüística, si hi ha espais com ara aules CiL, etc.)
- Oferirem reunions orientatives sobre les possibilitats a l’hora d’escollir menció i els requisits mínims per a poder accedir a aquestes.
- Treballarem activament per a que no es lleven mencions i defensar que, en cas de no hi haver grup suficient per falta d'alumnat, aquesta part de l’'estudiantat afectat siga avisat amb temps suficient com per a poder decidir una altra opció.