GIUV2013-020
El grup d'investigació LSyM centra la seua activitat a desenvolupar sistemes de simulació utilitzant les més noves tècniques de Realitat Virtual. LSyM ha treballat sempre buscant una estreta col·laboració amb l'empresa, obtenint importants resultats en el camp de l'obra civil. El grup forma part de l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (IRTIC) de la Universitat de València.
Línies d'investigació:
Integració de simuladors immersius en temps real: disseny de tots els elements d'un simulador, tant el maquinari com el programari (models dinàmics dels objectes i els escenaris 3D).
Desenvolupament de Plataformes e-learning basades en simulació 3D: tecnologies de simulació basades en WebGL, i Unity-3D a fi d'implementar entorns virtuals 3D executables des del navegador en diferents plataformes computacionals. Ús de Moodle i altres estàndards d'e-learning
Computació avançada en unitats de processament gràfic (GPUs): Desenvolupament de programes de càlcul de lligues prestacions basats en Cuda, OpenCL i shaders que s'executen en arquitectures de xarxes de GPUs
Modelatge físic temps real: Desenvolupament de models de simulació i de models de...El grup d'investigació LSyM centra la seua activitat a desenvolupar sistemes de simulació utilitzant les més noves tècniques de Realitat Virtual. LSyM ha treballat sempre buscant una estreta col·laboració amb l'empresa, obtenint importants resultats en el camp de l'obra civil. El grup forma part de l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (IRTIC) de la Universitat de València.
Línies d'investigació:
Integració de simuladors immersius en temps real: disseny de tots els elements d'un simulador, tant el maquinari com el programari (models dinàmics dels objectes i els escenaris 3D).
Desenvolupament de Plataformes e-learning basades en simulació 3D: tecnologies de simulació basades en WebGL, i Unity-3D a fi d'implementar entorns virtuals 3D executables des del navegador en diferents plataformes computacionals. Ús de Moodle i altres estàndards d'e-learning
Computació avançada en unitats de processament gràfic (GPUs): Desenvolupament de programes de càlcul de lligues prestacions basats en Cuda, OpenCL i shaders que s'executen en arquitectures de xarxes de GPUs
Modelatge físic temps real: Desenvolupament de models de simulació i de models de comportament col·laboratiu entre avatars. Campos d'aplicació:
Industrial: Sistemes de realitat virtual i augmentada en diferents àmbits industrials (transport, sector ferroviari, construcció, sector marítim, etc.).
Educació: Simulació d'entorns formatius basada en web, plataformes e-learning per a cursos d'entrenament i avaluació. Serveis a empreses i altres entitats: Assessorament tècnic i consultoria sobre:
Desenvolupament d'entorns virtuals amb característiques de temps real per a entrenament d'operadors de maquinària industrial, grues, maquinària d'obra civil i vehicles.
Assessorament en la integració de simuladors de baix-mitjà-alt cost i en l'elecció del maquinari apropiat per a l'aplicació.
Disseny i implementació de sistemes d'entrenament basats en l'ús de simuladors en diferents àmbits (transport, maquinària pesant, controladors aeris, etc.) i enfocats a l'aprenentatge de tècniques de prevenció de riscos.
Desenvolupament de plataformes d'e-learning
[Llegir més][Ocultar]
[Llegir més][Ocultar]
- Desarrollo, Integracion y Transferencia de Simuladores para Entrenamiento de Operadores
- Desarrollo de Sistemas de Entrenamiento basados en Plataformas de e-Learning
- Modelado de Sistemas Fisicos en Tiempo Real
- Computacion de altas prestaciones
- Desarrollo de aplicaciones graficas para dispositivos moviles
- Integració de simuladors immersius temps real per a l'entrenament d'operadors.Desenvolupament de sistemes instruccionals basats en simuladors. Es desenvolupen el maquinari, els dissenys instruccionals, els models dinàmics dels objectes de la simulació i els escenaris 3D.
- Desenvolupament de plataformes e-learning basades en simulació 3D.Disseny de plataformes d'e-learning (amb simulació) basades en tecnologies web. Ús de Moodle i SCORM, i de tecnologies de simulació basades en HTML-5, OpenSceneGraph per a Web i Unity-3D a fi d'implementar entorns virtuals 3D executables des del navegador.
- Computació basada en GPU.Implementació de sistemes computacionals d'alt rendiment basats en el processament paral·lel en els nuclis d'una GPU o vàries. Desenvolupament de shaders per a aplicacions gràfiques d'alt realisme.
- Desenvolupament d'aplicacions gràfiques per a dispositius mòbils.Desenvolupament d'aplicacions gràfiques per a dispositius mòbils i PDAS. Comprén tant aplicacions Android com aplicacions per a IOS. Inclou computació al núvol.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
RAFAEL JAVIER MARTINEZ DURA | Director-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
MIGUEL ANGEL GAMON GIMENEZ | Membre | Universitat de València | Analista Sist/aplic |
AGUSTIN ALEJANDRO REYES LACUEVA | Membre | Universitat de València | Personal de Apoyo a la Investigacion |
JESUS LOPEZ BALLESTER | Membre | Universitat de València | Ajudant Doctor/a |
AMPARO HERNANDEZ TEN | Membre | Universitat de València | Personal Suport Investigacio |
FERNANDO FAUS MONTESINOS | Col·laborador-a | Universitat de València | Personal Suport Investigació |
- Edición de videojuegos.
- Edición de otros programas informáticos.
- Actividades de programación informática.
- Actividades de consultoría informática.
- Portales web.
- Servicios técnicos de ingeniería y otras actividades relacionadas con el asesoramiento técnico.
- Institut Univ. de Robòtica i TIC (IRTIC)
- MOODLE
- GPU
- CUDA
- SHADER
- ANDROID
- e-Learning; Moodle; Diseños Instruccionales; Web
- Android; IOS ; Teléfono móvil ; Aplicación gráfica ; Simuladores
- SIMULACIÓ TEMPS REAL
- ENTRENAMENT
- ENTORNS VIRTUALS
- MODELATGE DINÀMIC
- MOTOR FÍSICA
- DISSENYS INSTRUCCIONALS
- ALGORISMES PARAL.LELS
- TELÈFON MÒBIL
- APLICACIÓ GRÀFICA
- SIMULADORS