Introducció |
1. Què és Màrqueting?2. La marca.3. El Brand Manager.4. Com dur a terme una estratègia de Brand Management en quatre passes. |
|
Fonaments en la creació de marca |
1. Quines són les bases de marca?2. Principals aspectes en la creació duna marca.3. Com potenciar una marca. Anàlisi del màrqueting esportiu. |
|
Marca personal |
1. Què és la marca personal?2. Components de la marca personal.3. Construcció de la marca personal.4. Elements de la marca personal.5. Branding i influencers. |
|
Gestión online de la marca |
1. Introducció.2. Els efectes dInternet a les empreses.3. Internet com a font de creació didentitat de marca.4. Estratègia de nom de marca a Internet.5. Marques només en línia.6. Marca en línia a partir de la marca off-line.7. Estratègia i creació de marca on-line.8. La creació del brand-site.9. El brand-site i la internacionalització de la marca.10. Les marques al mitjà en línia avui. |
|