Graduats en Psicologia, Ciències de l'Educació, Treball Social, Magisteri, Infermeria, Professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària, Educadors socials, Dinamitzadors socials, Treballadors de centres de Serveis Socials dirigits a l'atenció familiar, infància, adolescència, adults, geriatria (EEIIA, Punts de Trobada,...), Residències de Majors, Centres d'atenció a persones amb necessitats educatives especials.
Com a Màster de formació Permanent és necessari tindre el títol de Grau Universitari. Es tindrà en compte l'ordre de sol·licitud de matrícula i els estudis realitzats a partir de Graduat universitari.
- Comprendre els fonaments teòrics de la regulació emocional. - Analitzar els principals models científics sobre la regulació emocional i conéixer les analogies i diferències entre ells. - Estudiar amb esperit crític les aportacions teoricopràctiques relacionades amb la psicologia de la regulació emocional.- Analitzar les diferents emocions com a elements d'adaptació personal i social. - Ser capaç de comprendre els processos i elements fonamentals que van configurant un estil de relació interpersonal basat en l'autocontrol, l'autoconsciència i el respecte cap a un mateix/a i cap als altres. - Analitzar i ser capaç de reconéixer els sentiments, propis i dels altres, en actitud comprensiva i respectuosa cap a un/a mateix/a i cap als altres. - Ser capaç del maneig eficaç de la regulació emocional com a eina d'ajuda en els processos de resolució de conflictes en la família i les organitzacions.- Identificar les característiques psicològiques d'un emprenedor reeixit, incloent la motivació, resiliència i maneig emocional enfront del risc i la incertesa.- Aplicar estratègies de regulació emocional per a fomentar la creativitat i innovació en contextos d'emprenedoria.- Analitzar el paper de les emocions en el procés creatiu i en la generació d'idees innovadores.- Implementar tècniques per a mantindre la motivació creativa al llarg del temps, gestionant bloquejos emocionals que obstaculitzen la creativitat.- Reconéixer les emocions que sorgeixen en les diferents etapes de l'emprenedoria (inici, expansió i consolidació) i desenvolupar habilitats per a manejar-les.- Dissenyar estratègies per a gestionar el fracàs i convertir-lo en una font d'aprenentatge emocional i professional.- Integrar la regulació emocional en les relacions estratègiques amb socis, inversors, clients i aliats.- Analitzar com les emocions influeixen en la negociació i el tancament d'acords, i desenvolupar habilitats per a una comunicació emocional efectiva.- Aplicar la intel·ligència emocional en la presa de decisions, optimitzant resultats en contextos d'incertesa i pressió.- Identificar els desafiaments emocionals específics del treball remot i de l'emprenedoria digital.- Dissenyar estratègies d'autoregulació emocional per a equips virtuals, fomentant un entorn emocional positiu en startups tecnològiques.