1. Presentar la fonamentació teòrica sobre la regulació emocional, principis conceptuals i/o models teòrics, dirigits analitzar els elements que ajuden les persones a gestionar les emocions per a ser eficaces aconseguisc mateix i en el procés d'interacció social. 2. Oferir una visió holística de la regulació emocional en les diferents etapes del cicle vital, analitzant estratègies d'orientació i intervenció per a desenvolupar la regulació emocional més eficaces en cadascuna de les etapes evolutives de la persona, des de la primera infància fins a la tercera edat.3. Analitzar el paper de la família i de l'entorn soci-educatiu i laboral per a estimular el desenvolupament de competències emocionals i de regulació emocional eficaç. La competència emocional va #desenvolupar a l'empara de les capacitats cognitives i tindrà la màxima exposició en l'etapa adulta. 4. Analitzar els processos interns del desenvolupament emocional en connexió amb les interaccions amb el context, proporcionant una perspectiva ecològica que facilite una comprensió integral de la regulació emocional en cadascuna de les etapes evolutives.5. Presentar, en termes generals, les característiques cognitives, i socioemocionals de cada etapa evolutiva per a poder analitzar les habilitats que permeten el reconeixement i maneig d'emocions pròpies i dels altres, 6. Valorar l'impacte de la regulació emocional en la salut mental i el benestar de cadascuna de les etapes del cicle vital, així com valorar l'impacte de la regulació emocional en les dinàmiques organitzacionals i en la productivitat. 7. Desenvolupar habilitats per a identificar i analitzar les emocions; conéixer estratègies de regulació per a manejar de manera eficaç les emocions negatives; i fins i tot comprendre i manejar de manera efectiva les emocions pròpies per a influir positivament en l'entorn personal i laboral.
La investigació ha demostrat que comptar amb estratègies per a afrontar els desafiaments emocionals de la vida quotidiana, millora el nostre benestar general i, amb això, la nostra vida personal, social i professional, connectant-nos amb la millor versió de nosaltres mateixos. 8. Explorar com les emocions influeixen en cada etapa del procés emprenedor, destacant la regulació emocional com una habilitat essencial per a l'èxit empresarial. 9. Analitzar el paper de la regulació emocional en l'entorn laboral i la seua importància per a crear ambients positius i previndre l'estrés. A partir dels fonaments de la psicologia organitzacional, analitzar com les emocions influeixen en la cultura i el clima organitzacional, promovent estratègies per a fomentar entorns saludables. 10. Examinar el cicle emprenedor des d'una perspectiva emocional, considerant desafiaments en les etapes inicials, el maneig del fracàs, i la regulació emocional durant l'expansió i consolidació d'un negoci. 11. Estudiar la importància de la intel·ligència emocional i regulació emocional en la presa de decisions estratègiques, la negociació i la construcció de xarxes amb socis, clients i inversors. 12. Abordar els desafiaments emocionals del context digital proposant estratègies per a crear entorns positius en startups i equips virtuals, atés el lideratge emocional en projectes amb impacte social i ambiental i promovent la motivació i el compromís amb valors sostenibles.
Curs acadèmic Curs 2025/2026
ÀreaÀrea de Psicologia
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:On-line
Preu matrícula 890 € (Importe preu al públic)
Termini de preinscripció31/07/2025
Data d'inici curs setembre 2025
Data de finalització curs juliol 2026
Edició1 ª
Codi títol25521380
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari
Lloc d'impartició
Treball dedicat a l'atenció-intervenció dirigida a la infància, adolescència, adults o geriatria. Treball en centres de Serveis Socials, en centres de l'àmbit escolar-educatiu, sanitari i social , residències de la tercera edat (EEIIA , professorat en centres públics i concertats per a l'establiment de les relacions amb les famílies i el seguiment de l'adaptació dels menors en els centres educatius, intervenció familiar en la pràctica privada o pública, residències de majors..). CENTRES DE SERVEIS SOCIALS MUNICIPALS SERVEIS D'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA PSICOLOGIA EDUCATIVA/ESCOLAR DEPARTAMENTS D'ORIENTACIÓ PSICOLOGIA CLÍNICA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL CENTRES DE SALUT INFERMERIA PROFESSORS D'EDUCACIÓ GENERAL BÀSICA I DE SECUNDÀRIA SERVEIS D'ATENCIÓ I INTERVENCIÓ AMB PERSONES DE LA TERCERA EDAT CENTRES D'ATENCIÓ A PERSONES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS, PROFESSIONALS DE LES ORGANITZACIONS, EMPRESES, ETC. ASSOCIACIONS RELACIONADES AMB L'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA, A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA ONGs RELACIONADES AMB LA FAMÍLIA I LA INFÀNCIA/ADOLESCÈNCIA RESIDÈNCIES DE MAJORS
Organitzador
Direcció
Telèfon