Requisits titulació

Graduats a post-graduats que desenvolupen el seu treball en l'àmbit educatiu/logopèdic: psicòlegs, psicopedagogs, pedagogs, mestres i logopedes. També estudiants que els falte menys d'un 10% dels crèdits d'últim curs.

Criteris admissió

Títol de llicenciat, diplomat o graduat en psicologia, pedagogia, psicopedagogia, magisteri, logopèdia, educació diferencial o especial, o titulacions afins a nivell internacional.

Resultats d'aprenentatge

S'espera que els estudiants en finalitzar el procés d'ensenyament-aprenentatge adquirisquen:
CONEIXEMENTS
CON1.- Conéixer els fonaments, principis, valors i actituds que sustenten el dret a l'educació dels alumnes amb trastorns específics d'aprenentatge com la dislèxia.
CON2.- Conéixer i comprendre els procediments d'avaluació i intervenció en l'entorn escolar en xiquets i xiquetes amb trastorns específics d'aprenentatge.
CON3.- Conéixer i comprendre l'impacte dels trastorns específics d'aprenentatge en les relacions familiars.
CON4.- Conéixer les manifestacions dels trastorns específics d'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic.
CON5.- Conéixer els fonaments, principis i funcions de l'orientació familiar i acadèmica integrats dins del marc de l'educació inclusiva.
HABILITATS
HAB1.- Ser capaç d'aplicar la normativa vigent en matèria d'atenció als trastorns específics d'aprenentatge i en el context social.
HAB2.- Dissenyar i gestionar procediments d'avaluació i intervenció en l'àmbit dels trastorns específics d'aprenentatge.
HAB3.- Ser capaç de valorar les conseqüències dels trastorns específics d'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic.
HAB4.- Dissenyar, planificar i avaluar mesures ordinàries i específiques d'atenció en funció de les diferents necessitats dels trastorns específics d'aprenentatge.
HAB5.- Analitzar els avantatges i desavantatges dels diferents programes d'intervenció davant els trastorns específics d'aprenentatge.
COMPETÈNCIES
COMP1.- Mostrar habilitats d'aprenentatge (o autoaprenentatge) que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
COMP2.- Tindre un compromís actiu amb la no discriminació, la igualtat d'oportunitats i l'equitat.
COMP3.- Mostrar sensibilitat i empatia sobre els drets de tot ésser humà a tindre les condicions necessàries per a un desenvolupament i aprenentatge òptim.
COMP4-CT